loading...
HOUSEOFGAMES
masoud بازدید : 26 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (2)

Zeno Clash 2 در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

masoud بازدید : 34 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بازی که در سبک ۳بعدی می باشد، به Zack Zero کمک کنید تا عشق خود، Marlene را از دست Zulrog که عضوی از نقشه ی شیطانی مبادله ی مارلین به "کلستینیا" می باشد نجات دهید. کلستینیا ماده ای خاص است که نیروی سفر در زمان را به همراه دارد. به دنیای Zulrog سفر کنید و از مرزهای خشونت آمیز سطح سیاره عبور کنید، وارد منطقه های کاملا محافظت شده ی دشمن که بسیار خطرناک هستند بشوید، غارهای تاریک و اسرار آمیز را کشف نمایید، غارهای آتشفشانی را بررسی نمایید و با اولین کسانی که در آن جا زندکی می کرده اند آشنا شوید، به زندانی که مارلین در آنجا محبوس شده است بروید و سرانجام هر کاری را انجام دهید تا Zulog را از رسیدن به نقشه های شیطانی اش منصرف نمایید.

Zack Zero PC-RELOADED

 

Zack Zero pc cover دانلود بازی Zack Zero برای PC

masoud بازدید : 29 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek PC-FLT

 

star trek pc cover small دانلود بازی Star Trek برای PC

 

سایه کهکشان
سبک گیم پلی بازی اکشن ماجرایی سوم شخص است که متکی بر سنگر گیری است . در ابتدای هر ماموریت می توان از بین Kirk و Spock یکی را به دلخواه انتخاب کنید که گیم پلی Kirk مانند تمام اکشن های سوم شخص دارای دوربین روی شانه است و این قسمت بعد از انتخاب Spock المان های مخفی کاری کمی را نیز به خود می بیند که این نوع گیم پلی می تواند ارزش تکرار بازی را بالا ببرد . این بخش از همکاری دو نفره Co-op نیز برخوردار است که فرد می تواند در بخشی تقریبا مشابه با Co-op بازی Dead Space 3 به همراه دوست خود بازی کند .
در تریلر های منتشر شده از گیم پلی بازی اولین نکته ای را که مشاهده می کنید شباهت بسیار زیاد این بازی با شاهکار Bioware ، Mass Effect است ( از سیستم سنگر گیری گرفته تا دوربین روی شانه و فضا سازی محیط بازی ) . سازندگان این بازی که سایه Mass Effect را روی عنوان خود دیده اند و بازی شان با آن مقایسه می شود اظهار کرده اند که :
“ما نمی خواهیم Mass Effect را تکرار کنیم ، ما یک RPG نمی سازیم و مقایسه این دو عنوان کاری اشتباه است . Mass Effect بازی بسیار خوبی است که اگر این بازی به چنین موفقیتی نمی رسید مطمئنا کمتر سازنده ای به سمت ساخت یک بازی علمی تخیلی میرفت .”
این در حالی است که سازندگان Mass Effect بارها اعلام کرده اند که برای ساخت بازی خود از سریال های Star Trek الهام گرفته اند .

 

فضای بی روح
موتور گرافیکی بازی Evolution Engine است که امتحان خودش را در بازی The Darkness II پس داده است البته سبک گرافیکی و وسعت محیط و مراحل بازی Star Trek با TD II فرق می کند و باید ببینیم موتور گرافیکی و طراحان هنری بازی از پس محیط های فضایی این بازی بر می آیند . در تریلر های منتشر شده گرافیک قابل قبولی از بازی دیده شده ولی در همین تریلرها چندین تکسچر بی کیفیت و اشکالات نور پردازی هم مشاهده شد که به احتمال زیاد این مشکلات تا زمان انتشار برطرف شود . البته با برطرف کردن این مشکلات باید توقع مان را هم کمی پایین بیاریم چون بعید به نظر می رسد با محیط هایی به زیبایی Star Wars و یا Mass Effect و Dead Space در این بازی روبرو شویم .

 

نوای کهکشان
قبل از عرضه بازی ها سخت است در مورد موسیقی بازی ها اطلاعاتی کسب کنیم چون بیشتر تریلر ها همراه آهنگ های میکس شده اند و در تعداد کمی از تریلر ها موسیقی به گوش می رسد و نمی توان در مورد آن تا قبل از عرضه بازی سخن گفت . در مورد صداگذاری از Chris Pine  و Zachary Quinto استفاده شده تا شخصیت های Kirk و Spock صدایشان با فیلم سینمایی تفاوتی نداشته باشد و سازندگان تا جایی که توانسته اند از صدای شخصیت های داخل فیلم استفاده کرده اند . یکی از نقاط قوت بازی قبلی Digital Extremes افکت های صوتی آن بازی بود که تقریبا می توان خیالی آسوده از این بخش بازی داشت .

منبع توضیحات: گیم فا

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: Intel Core 2 Duo E4400 2.0GHz or AMD Athlon 64 X2 4200+
Video Card: Nvidia GeForce 9600 GT or ATI Radeon HD 2900 with 512MB
Memory: 2GB System Memory
OS: Windows XP SP3/Vista/ Windows 7
HDD Space: 8 GB Free Hard Drive Space
Additional Info: Direct x 9

 

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or AMD Athlon II X4 620
Video Card: Nvidia GeForce GTX560 or Radeon HD 5850
Memory: 4GB System Memory
OS: Windows 7 64bit
HDD Space: 8 GB Free Hard Drive Space
Additional Info: Direct x 9

 

masoud بازدید : 34 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

Resident Evil 6 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

RE6 pc cover small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

بخش داستانی ایدا از صحنه های اکشن کمتری نسبت به RE4 و RE5 برخوردار است و همچنین معماهای بیشتری را پیش روی شما قرار می دهد که برخی از آن ها با توجه به قوانین فیزیک حل می شوند. موضوع جالب دیگری که در شخصیت ایدا با آن مواجه می شوید، این است که او نیز با اکثر قهرمان های این روزهای بازی ها مانند لارا کرافت (Lara Croft)، پرافت (Prophet) و کانر (Connor) یک تیر و کمان در اختیار دارد و به وسیله آن تیرهای آتشین پرتاب می کند.

این تیر و کمان برای از بین بردن چند زامبی به صورت همزمان بسیار کاربرد خواهد داشت و حتی در حل کردن بسیاری از معماهای بازی نیز به کمک شما خواهد آمد. زمانی که کنترل ایدا را به دست می گیرید، مشاهده می کنید که میزان مهمات در این قسمت بسیار کم است و حتی زمان بیشتری را هم باید برای تعویض خشاب صرف کنید. بر خلاف ۳ داستان اصلی بازی که شخصیت های این عنوان یک همراه در کنار خود دارند، قسمت مربوط به ایدا را تک نفره تجربه خواهید کرد. البته این موضوع به این معنا نیست که در این قسمت ها کاملاً تنها هستید، بیشتر زمان ها این بخش را با لیان و هلنا خواهید بود که هوش مصنوعی بازی کنترل آن ها را به دست گرفته است.

این موضوع تنها به این معنا است که این بخش را نمی توانید با فرد دیگری بازی کنید. در بخش داستانی مربوط به ایدا، اطلاعات بیشتری درباره هلنا و خواهر او دبرا (Debra) بدست می آورید. در این دمو مشاهده می کنید که دکتر درک سیمونز (Derek C. Simmons) آزمایش های زیادی را روی دبرا انجام داده است. هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را آرام کند، اما ایدا، دبرا را با تیر و کمانش می کشد. در بخش ویژه ایدا، با Bossهای مختلفی روبرو می شوید که برای از بین بردن آن ها نیاز به مهمات ندارید و لیان و هلنا در این کار به شما کمک زیادی خواهند کرد. با معرفی بخش داستانی مربوط به ایدا، مشخص شد که RE6 سه برابر بزرگتر از عنوان قبلی است و ترس، معماها و زمان بازی کردن بیشتری را در خودش قرار داده است. همچنین اطلاعات زیادی در این نسخه قرار داده شده که ارزش این بازی را زیاد کرده اند. در کنار این قسمت ها باید به بخش چندنفره نیز اشاره کرد که بزرگتر از نسخه قبلی شده و المان های جدیدی در آن به کار رفته اند.

منبع توضیحات : پردیس گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD AthlonTM X2 2.8 Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: Intel® CoreTM 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD PhenomTM II X4 3 Ghz or better
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 16 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better

 

تصاویری از محیط بازی:

RE6 screenshots 01 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 02 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 03 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 04 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

RE6 screenshots 05 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC RE6 screenshots 06 small دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC

 

source دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ (اصلاح شد) :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۶٫۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما دی وی دی شماره ۲ درخواست شد، آن را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و ادامه نصب را انجام دهید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود DVD1 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC دانلود DVD2 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC - دانلود کرک نهایی RELOADED به صورت جداگانه

 


masoud بازدید : 20 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

Reversion The Meeting PC-ALiAS

 

Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

reversion the meeting screenshots 01 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 02 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

reversion the meeting screenshots 03 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 04 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

reversion the meeting screenshots 05 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 06 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

 

caution دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 



masoud بازدید : 60 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

bioshock infinite pc cover small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

 

همکاری الیزابت و بوکر نیز در تریلر ها به روشنی قابل دیدن است.مثلا شما میتوانید با زدن نیروی برق در نیروی باد الیزابت برقی با ولتاژ بالا به سوی دشمنان بفرستید و یا اشیایی مانند میله و نیزه را بدون انکه به انها دست بزنید به سمت دشمنان پرتاب کنید. طبق گفته ی سازندگان با اظافه شدن فاکتورهای مختلف به گیم پلی هیچگاه از تجربه ب این بازی خسته نخواهید شد به طوری که میتوانید بازی را حتی در یک یا دو روز به پایان برسانید. این بازی نیز مانند بسیاری از گیم های امسال با موتور گرافیک unreal Engine3 ساخته خواهد شد.اما سازندگان کد های این متور گرافیک را بنا به دلخاه خودشان تقیر دادند و نه تنها شکست نخرده اند بلکه بسیار موفق هم شده اند.با مشاهده نمایش های بازی رنگبندی های کاملا شاد نظر شما را به خود جلب می کند.در شهر کلمبیا هر رنگی که فکرش را بکنید پیدا میشود و دل شما را بسیار شاد می کند. بافت های گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارند و ایرادی نمیتوان به انها گرفت.همچنین نور پردازی ها ی بازی هم نظر شما را به خودش جلب میکند.همچنین بازتاب نور بر روی اشیا و تفنگ و بر روی زمین نیز بسیار زیبا طراحی شده اند. طراحی محیط ها در بازی نیز با دقت بسیار زیادی انجام شده که میتوان ریز ترین جزییات را در انها مشاهده کرد.بازی فضای کاملا open-word دارد و شما میتوانیید مانند سایر بازی ها علاوه بر انجام دادن ماموریت های اصلی ماموریت های فرعی نیز انجام دهید.طراحی کاراکتر ها زیاد چنگی به دل نمی زند و حالتی کارتونی مانند دارند که اگر کمی طبیعی تر طراحی میشدند بسیار بهتر بود. در کل گرافیک بازی بسیار خوب و عالی طراحی شده است و می تواند یکی از زیبا ترین گرافیک ها را در بین سایر بازی ها داشته باشد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Processor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHZ
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB free
Video Card: DirectX10 Compatible ATI Radeon 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics
Video Card Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor: Quad Core Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive: 30 GB free
Video Card: DirectX11 Compatible, ATI Radeon 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Video Card Memory: 1024 MB
Sound Card: DirectX Compatible

 

تصاویری از محیط بازی:

bioshock infinite screenshots 01 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC bioshock infinite screenshots 02 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

bioshock infinite screenshots 03 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC bioshock infinite screenshots 04 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

bioshock infinite screenshots 05 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC bioshock infinite screenshots 06 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PC

 

source دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight که در دی وی دی شماره ۳ می باشد را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی BioShock Infinite برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD2  به صورت پارت های ۱گیگابایتی (تمامی پارت ها اصلاح شدند):

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD3 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۱۲٫۳ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه لیست تهیه کنندگان در آخر بازی و همچنین زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی به همراه تمامی DLC های عرضه شده ی بازی می باشد. فایل رجیستری توسط بازی ایجاد نمی شود و به همین خاطر نسخه بلک باکس قابلیت آپدیت را ندارد.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. هنگامی که از شما دی وی دی شماره ۲ و ۳ درخواست شد، آن را توسط نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و ادامه نصب را انجام دهید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD1 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ (اصلاح شد) :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ (اصلاح شد) :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD2 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی BioShock Infinite برای PC دانلود DVD3 نسخه BlackBox:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ (اصلاح شد) :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی FLT بازی به صورت جداگانه

 


masoud بازدید : 21 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz, 2 GB RAM,
Windows Vista / 7 / 8,
Per-Pixel-Shader 3.0 with 512 MB RAM,
Sound card, 2 GB HD Space,
DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

سیستم پیشنهادی:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz,
4 GB RAM, Windows Vista / 7 / 8,
GeForce 8600, 2 GB HD Space,
Sound card, DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

تصاویری از محیط بازی:

pressure screenshots 01 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 02 small دانلود بازی Pressure برای PC

pressure screenshots 03 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 04 small دانلود بازی Pressure برای PC

pressure screenshots 05 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 06 small دانلود بازی Pressure برای PC

 

source دانلود بازی Pressure برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Pressure برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pressure برای PC دانلود:   Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 118 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان HotS درست بعد از WoL جریان دارد. کریگان (Kerrigan) رفته و Zergها به دلیل نبود Queen of Blades دچار آشفتگی شده اند. فرمانده جیم رینور (Jim Raynor) که در پایان قسمت قبل با کمک قطعه باستانی Xel'Naga توانست Zergها را شکست داده و کریگان را به شکل انسان برگرداند، در تلاش است تا بتواند قدرت این قطعه را مهار کند و همچنین سارا کریگان (Sarah Kerrigan) را دوباره به حالت قبل برگرداند. اما عطش انتقام در کریگان فروکش نکرده و او قصد دارد تا با بازگشت به حالت اولیه اش انتقام خود را از آرکتوروس منگز (Arcturus Mengsk) بگیرد. از طرف دیگر، منگز یک تیم از واحد Ghost را برای دستگیری کریگان می فرستد و رینور نیز در تلاش برای محافظت از کریگان است. به نظر می رسد که Blizzard بعد از تجربه موفقی که در قسمت پیشین در زمینه ارائه یک داستان حماسی-سینمایی داشته، می خواهد بار احساسی و تراژدیک آن را چند برابر کند. تقابل رینور، کریگان و منگز می تواند قسمت های حساس داستان را ایجاد کند و سازندگان نیز مسلماً از این پتانسیل نهایت استفاده را خواهند برد. همان طور که پیش تر اشاره کردم، در بازی کنترل نژاد Zergها را بر عهده داریم. شخصیت اصلی در HotS کریگان است.او در بیشتر قسمت های بازی حضور دارد و از قابلیت های متعددی برخوردار است که در بخشی به نام Battle Focus وجود دارند و با افزایش مهارت، آزاد می شوند. نژاد Zergها دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را از دو نژاد دیگر در این سری متمایز می کند. مهم ترین ویژگی Zergها تعدد نفرات در حین مبارزه است. با اینکه شاید آن ها از نظر توانایی ضعیف باشند، اما تعداد بالا و توانایی در تولید مثل سریعشان می تواند برتری نسبی ایجاد کند. علاوه بر آن، با هر گونه محیطی سازگاری دارند و می توانند در شرایط سخت سیاره سرد Kaldir به راحتی زندگی کنند. با اینکه قالب کلی گیم پلی همانند نسخه پیشین، بر مبنای ساخت و ساز، تولید نیرو و حمله به اهداف است، اما همین ویژگی های منحصر به فرد Zergها شمایلی جدید به بازی می بخشد.

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-FLT

StarCraft II:Heart of the Swarm PC-BlackEcho

 

starcraft 2 heart of the swarm cover small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

 

قسمتی که همواره Blizzard در آن حرف اول را می زند، بخش آنلاین بازی است که در HotS تغییراتی در آن صورت گرفته است. مانند اضافه شدن دو واحد Shredder و Warhound به نژاد Terran، حذف واحد Overseer، افزودن دو واحد به نام های Viper و Swarm Host در نژاد Zergها و… همچنین سازندگان فیزیک جدیدی برای طبیعی تر شدن بازی طراحی کرده اند و در بخش گرافیکی نیز جزئیات بیشتری به شخصیت ها و محیط داده اند. نقشه های گسترده ای نیز برای بازی طراحی شده اند. از سرزمین های یخبندان گرفته تا جنگل های پوشیده از درخت که می تواند تنوع خوبی به بازی بدهد. با توجه به اینکه اسکلت کلی بخش تک نفره شبیه به نسخه پیشین است، مشخص است که سازندگان تمرکز بیشتری روی این بخش کرده اند. Blizzard درباره این بخش می گوید: "هدف ما طراحی واحدها و نقشه های بهتر است که به مخاطبان تجربه یک بازی سرگرم کننده را می دهد." آن ها عقیده دارند که تمام نیازهای یک بازی استراتژی را در HotS گنجانده اند.

منبع توضیحات : فروم واردن

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
CPU: 2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
GPU: 128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
HDD: 10GB available HD space
RAM: 1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
Processor: Dual Core 2.4Ghz Processor
RAM: 2 GB RAM (2.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
HDD: 10 GB free hard drive space
GPU: 512 MB NVIDIA® GeForce® 8800 GTX or ATI Radeon® HD 3870 or better

 

تصاویری از محیط بازی:

starcraft 2 heart of the swarm screenshots 01 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC starcraft 2 heart of the swarm screenshots 02 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

starcraft 2 heart of the swarm screenshots 03 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC starcraft 2 heart of the swarm screenshots 04 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

starcraft 2 heart of the swarm screenshots 05 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC starcraft 2 heart of the swarm screenshots 06 small دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC

 

نسخه BlackEcho بازی (بدون نیاز به آپدیت ۶ گیگابایتی بازی- نسخه پیشنهادی دانلودها):

در این نسخه از بازی شما نیازی به آپدیت بازی از طریق سرورهای بتل نت نداشته و بازی به ورژن ۲٫۰٫۶ آپدیت خواهد شد و روش نصب راحت تر و مطمئن تری نسبت به نسخه FLT در این نسخه وجود دارد. توضیحات نصب را به دقت مرور کرده و به نصب بازی بپردازید.

 

source دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC  توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیرفعال باشد. همچنین دقت داشته باشید که شما "باید" به اینترنت متصل باشید. حال پارت ها را اکسترکت نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب وقتی از شما برای فعال سازی بازی پرسیده شد، گزینه ی "I'veAlready Activated" را انتخاب نمایید.
حال مراحل زیر را برای کرک نمودن بازی باید انجام دهید:

ابتدا فایل اجرایی flt-sc2hots.exe را که در پوشه Fairlight موجود می باشد را حتما به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

دقت کنید که نباید گزینه Step 1 را انتخاب نمایید. گزینه STEP 2 تا STEP 4 را به ترتیب انتخاب نمایید و اجازه دهید که عملیات مورد نیاز صورت بگیرد. حال دقت داشته باشید که فایل اجرایی را بسته و از انتخاب گزینه STEP 5 خودداری نمایید. بازی را از طریق فایل موجود بر روی دسکتاپ خود (حتما از این آدرس) اجرا نمایید. هنگامی که در بازی از شما نام کاربری/ایمیل درخواست شد، عبارت "flt@trash-mail.com" را (بدون کاما) وارد نمایید. بر روی گزینه Connect کلیک نمایید و گزینه Play Offline را انتخاب نمایید.

دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی، موجود در محل StarCraft II\Versions\Base24944\SC2.exe حتما توسط فایروال شما بلاک شده باشد. اگر از این موضوع اطمینان کافی ندارید، حتما قبل از اجرای بازی اینترنت خود را غیرفعال نمایید تا کرک شما غیرفعال نشود.

 

download دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC دانلود نسخه BlackEcho به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ (اصلاح شد) :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ (اصلاح شد):   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ (اصلاح شد) :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ (اصلاح شد):   Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

———————————————————————

 

نسخه FLT بازی (نسخه معتبر برای کاربران خارج از ایران):

 

source دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیرفعال باشد. همچنین دقت داشته باشید که شما "باید" به اینترنت متصل باشید. حال پارت ها را اکسترکت نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب وقتی از شما برای فعال سازی بازی پرسیده شد، گزینه ی "I'veAlready Activated" را انتخاب نمایید.
حال مراحل زیر را برای کرک نمودن بازی باید انجام دهید:

ابتدا فایل اجرایی flt-sc2hots.exe را که در پوشه Fairlight موجود می باشد را حتما به صورت Run As Administrator اجرا نمایید.

قدم اول) اجازه دهید بازی به آخرین ورژن خود آپدیت شود. در حال حاضر آخرین ورژن بازی ۲٫۰٫۶٫۲۵۱۸۰ می باشد. وقتی که بازی با موفقیت آپدیت شد، پیغام Game is up to date برای شما ظاهر می شود. شما در این زمان "باید" گزینه Play را انتخاب کنید و یک بار وارد بازی شوید تا مراحل نصب بازی تکمیل شود. اگر شما این مرحله را انجام ندهید، به هیچ وجه بعد از این نمی توانید بازی را به صورت آفلاین و کرک شده اجرا نمایید. هنگامی که وارد بازی شدید، از شما درخواست برای وارد شدن به اکانت Battle.net می شود. آن را نادیده گرفته و با زدن دکمه Escape از بازی خارج شوید.
قدم دوم) شما نیاز به بلاک نمودن بازی توسط فایروال خود دارید تا از دسترسی بازی به اینترنت و غیرفعال شدن کرک شما جلوگیری شود. پس ابتدا از ویندوز خود بررسی کنید که فایروال شما حتما فعال باشد. حال بر روی گزینه ی STEP 2: BLOCK SC2.EXE IN WINDOWS FIREWALL کلیک کنید تا بازی در فایروال شما بلاک شود. و یا اینکه خودتان به صورت دستی فایل اجرایی بازی SC2.exe را توسط هر فایروالی که دوست دارید بلاک نمایید.
قدم سوم) بر روی گزینه ی STEP 3: COPY FILES کلیک نمایید تا فایل های مورد نیاز battle.net در محل نصب بازی شما جایگزین شود.
قدم چهارم) بر روی گزینه STEP 4: GENERATE LICENSE کلیک کنید، این گزینه سریال مورد نیاز بازی را در رجیستری ویندوز شما کپی می کند و به نوعی فعال سازی سرور بتل نت صورت می گیرد.
قدم پنجم) بر روی گزینه STEP 5: PLAY! کلیک کنید. بازی اجرا می شود و پنجره ی کرک بسته خواهد شد. دقت داشته باشید که وقتی با عبارت 'Connecting  to  streaming  server…' مواجه شدید، تنها بر روی گزینه 'Cancel' کلیک کنید. این موضوع به علت اینکه شما بازی را توسط فایروال خود بلاک کرده اید و بازی توانایی دسترسی به اینترنت را ندارد رخ می دهد. وقتی که تلاش برای برقرار به سرور ناموفق شد، به شما گزینه PLAY OFFLINE پیشنهاد می شود. بر روی آن کلیک کرده و بازی را اجرا نمایید.
دقت داشته باشید که برای اجرای بازی، باید از محل نصب بازی به فولدر \Support\SC2Switcher.exe مراجعه کرده و بازی را اجرا نمایید. پس برای ساده تر شدن و مطمئن بودن از اینکه در آینده کرک بازی شما خراب شود، یک shortcut از فایل اجرایی SC2Switcher.exe بر روی دسکتاپ خود ایجاد نمایید تا همیشه بازی را به راحتی و از روی دسکتاپ خود بوسیله این فایل اجرا نمایید.
روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بی نهایت زیبا لذت کافی را ببرید.

 

caution دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی StarCraft II:Heart of the Swarm برای PC دانلود نسخه Fairlight به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی FLT بازی به صورت جداگانه

 


masoud بازدید : 25 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E6550   
RAM: 3 GB RAM   
VGA: nVidia GeForce 9400 1Gb / Amd Radeon HD 4550 1 Gb   
DX: 9.0c   
OS: Windows Vista   
HDD: 9 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

lords of football screenshots 01 small دانلود بازی Lords of Football برای PC lords of football screenshots 02 small دانلود بازی Lords of Football برای PC

lords of football screenshots 03 small دانلود بازی Lords of Football برای PC lords of football screenshots 04 small دانلود بازی Lords of Football برای PC

lords of football screenshots 05 small دانلود بازی Lords of Football برای PC lords of football screenshots 06 small دانلود بازی Lords of Football برای PC

 

source دانلود بازی Lords of Football برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Lords of Football برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که آخر اسمشون ReUp هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

download دانلود بازی Lords of Football برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی (تمامی لینک ها اصلاح شدند):

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 1223 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

آپدیت جدید بازی محبوب Resident Evil 6 عرضه شد. در این آپدیت شما می توانید بوسیله ی شخصیت های بازی Left 4 Dead 2 در حالت The Mercenaries: No Mercy به بازی بپردازید. همچنین مشکل Out of memory که در اثر تداخل با برخی از کارت گرافیک ها بود، برطرف شد. تعدادی از مشکلات جزئی نیز برطرف شده است. برای دانلود آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Resident.Evil.6.Update.2.REPACK-RELOADED

 

RE6 pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

 

source دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 توضیحات نصب: پس از دانلود، ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. حال فایل فشرده را اکسترکت نموده و به نصب آپدیت بپردازید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

download دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 لینک دانلود – 204.5 مگابایت | لینک کمکی

 

download دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 - برای دانلود بازی Resident Evil 6 بر روی اینجا کلیک نمایید.

 


masoud بازدید : 32 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Thunder Wolves-RELOADED | 760 MB

 

Thunder Wolves دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

 

تصاویر محیط بازی :

Thunder Wolves S2 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S1 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

Thunder Wolves S4 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S3 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

Thunder Wolves S6 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S5 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

 

source دانلود بازی Thunder Wolves برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی Thunder Wolves برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Thunder Wolves برای PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Thunder Wolves برای PC لینک دانلود – 764 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 25 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .

 

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB

 

Sanctum 2 دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8

CPU: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or better

RAM: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

Other Requirements: Broadband Internet connection

 

تصاویر محیط بازی :

Sanctum 2 S2 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S1 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

Sanctum 2 S4 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S3 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

Sanctum 2 S6 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S5 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

 

source دانلود بازی Sanctum 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی Sanctum 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sanctum 2 برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 74 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 01 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 02 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 03 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 04 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

source دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی دوبعدی و زیبا برای PC می باشد . گومز ، یک شخصیت دو بعدیست که در جهانی دو بعدی زندگی می کند.تصور کنید چه بر سر او خواهد آمد اگر به دنیایی سه بعدی گام بگذارد ؟. او را طی سفری ماجراجویانه به دنیای جدید خواهد رفت که در آنجا سویگان تازه ی زمان-مکان بر وی رخ خواهد نمود. او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند.در این جهان هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را بازیابید.گومز می بایست به درکی درست از این کیهان برسد و در این راه حقایق جدیدی نیازمند کشف و بررسی هستند.

 

FEZ-FLT | 550 MB

 

Fez PC دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Fez Screenshot S2 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S1 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S4 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S3 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S6 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S5 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

source دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل BIN بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC لینک های دانلود :    Embedupload     Direct Link

 

 


masoud بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

Far Cry 3: Blood Dragon PC-RELOADED

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.66 GHz Intel® Core™2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon™ 64 X2 6000+
Memory: 2 GB
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c–compliant
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c–compliant

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.93 GHz Intel® Core™ i3-530 or 3.10 GHz AMD Phenom™ II X2 550 or better
Memory: 4 GB
Graphics: 1024 MB DirectX 11–complaint or higher
DirectX®: DirectX® 11
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: 5.1 surround sound

 

تصاویری از محیط بازی:

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

source دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی در فولدر install/bin جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
Mysteries of the Undead – یک بازی HOG با داستانی جذاب است.به جزیره زامبی ها سفر کرده و از علت وقوع این حوادث هولناک پرده برداری کنید. سالها پیش چنانچه شایعه شده است مردم این جزیره که انسانهای معمولی بودند یکسره دچار یک بیماری درمان ناپذیر شده و به زامبی تبدیل شدند.همکنون یک تیم تحقیقاتی از سوی آزمایشگاه پرسیوس که با تلاش های دانشمندان توانسته درمانی برای این بیماری پیدا کند راهی این جزیره شده است.شما در نقش سرپرست این گروه می بایست از این ماموریت خطیر سر بلند بیرون بیایید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Undead Cover دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Undead S1 دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC Undead S2 دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PCلینک دانلود – 249.7 مگابایت | لینک کمکی    

 

 

masoud بازدید : 22 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB
DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4GB RAM
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 280
DirectX®: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Zeno Clash 2 screenshots 01 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 02 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

Zeno Clash 2 screenshots 03 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 04 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

Zeno Clash 2 screenshots 05 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 06 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 

source دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی در فولدر Binaries\Win32 جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 22 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بازی که در سبک ۳بعدی می باشد، به Zack Zero کمک کنید تا عشق خود، Marlene را از دست Zulrog که عضوی از نقشه ی شیطانی مبادله ی مارلین به "کلستینیا" می باشد نجات دهید. کلستینیا ماده ای خاص است که نیروی سفر در زمان را به همراه دارد. به دنیای Zulrog سفر کنید و از مرزهای خشونت آمیز سطح سیاره عبور کنید، وارد منطقه های کاملا محافظت شده ی دشمن که بسیار خطرناک هستند بشوید، غارهای تاریک و اسرار آمیز را کشف نمایید، غارهای آتشفشانی را بررسی نمایید و با اولین کسانی که در آن جا زندکی می کرده اند آشنا شوید، به زندانی که مارلین در آنجا محبوس شده است بروید و سرانجام هر کاری را انجام دهید تا Zulog را از رسیدن به نقشه های شیطانی اش منصرف نمایید.

Zack Zero PC-RELOADED

 

Zack Zero pc cover دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP, Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8
Processor:2.0Ghz Intel Core 2 Duo Processor or AMD equivalent
Memory:2 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
DirectX®:9.0c
Hard Drive:4 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:Any Quad-core Intel or AMD Processor
Memory:4 GB RAM
Graphics:Nvidia GeForce GTX 275 512MB Video Card or AMD equivalent
DirectX®:9.0c
Hard Drive:4 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Zack Zero screenshots 01 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 02 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

Zack Zero screenshots 03 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 04 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

Zack Zero screenshots 05 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 06 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

source دانلود بازی Zack Zero برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Zack Zero برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Zack Zero برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 24 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی استراتژیکی real-time می باشد . داستان بازی در سال ۲۰۱۸ در حال جریان است ، جایی که بیگانه ها با ماشین آلات خود قصد تخریب زمین را دارند و نسل بشر در خطر انقراض قرار دارد . شما می بایست با کاروان خود به مبارزه با بیگانگان بپردازید . شما به عنوان فرمانده گروه را رهبری خواهید کرد که نام شما Yukon می باشد . با تاکتیکی های تیمی برج های بیگانه ها را نابود کنید که بازی قابلیت درگیری تک و چند نفره را به شما می دهد .

 

Anomaly 2-RELOADED | 2.6 GB

 

Anomaly 2 Cover دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista

Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 3 GB HD space

Sound: DirectX compatible

 

تصاویر محیط بازی :

Anomaly 2 S2 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC Anomaly 2 S1 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

Anomaly 2 S4 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC Anomaly 2 S3 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

Anomaly 2 S6 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC Anomaly 2 S5 s دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC

 

source دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی استراتژیکی Anomaly 2 برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 26 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
n – یکی از بازی های آرکید و زیبا که قبلا برای شبکه Xboxlive عرضه شده است بازی Splosion Man میباشد که خیلی زود در سبک پلاتفرمی و دو بعدی جایگاه ویژه ای پیدا و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد. نقطه ی قوت بازی معما ها و چاشنی ظنز بود که در بازی دیده می شد. حال پس از مدتی تاخیر از شماره ی اول، سازندگان به فکر تغییر شخصیت بازی و مراحل افتادند و این بار به جای آقایی که فقط منفجر می شود. نسخه ی PC این عنوان دارای ۵۰ مر حله تک نفره، ۵۰ مرحله همکاری آنلاین یا لوکال تا ۴ نفره، و بخش های متعدد دیگری است.

 

Ms Splosion Man-RELOADED | 2.2 GB

 

Ms Splosion Man دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP2, Windows 7, Windows 8

CPU: Intel 2.2 Ghz Dual Core

RAM: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 4 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

 

تصاویر محیط بازی :

Ms Splosion Man S2 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S1 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

Ms Splosion Man S4 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S3 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

Ms Splosion Man S6 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S5 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 

source دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations pc cover small دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

dvd دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

گرافیک HD، این بازی را بسیار زیبا کرده و در نوع خودش جالب توجه به نظر می رسد. مدل شخصیت ها از نو طراحی شده اند و چندظلعی های (Polygon) بیشتری در آن ها به کار رفته اند. البته این موضوع در میان پرده های بازی دیده نمی شود و ضعف طراحی در این قسمت ها به خوبی دیده می شود. بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. فضای داخلی کشتی SS Queen Zenobia خوب طراحی شده و دارای جزئیات قابل قبولی است. در Revelations گیم پلی واقعاً عالی است و می توان آن را با هر دو آنالوگ بازی کرد. در حالیکه قسمت کمی از بازی به نمایش درآمد، همه جذب فضاسازی های آن شدند، چون تجربه ای بسیار بهتر از نسخه ۳DS به همراه داشت.

برای این نسخه یک بخش جدید به نام Raid Mode نیز طراحی شده که به نوعی قسمتی جدید برای Mercenaries به حساب می آید و بازیکنان می توانند آن را به صورت تک نفره و یا Co-op آنلاین بازی کنند. در این بخش بازیکنان در موج های مختلف با دشمنان روبرو می شوند و در فواصل بین هر نوبت باید سلاح های خود را تقویت کنند. شخصیت های خوبی برای این قسمت طراحی شده اند که در بین آن ها هانک (Hunk) نیز دیده می شود. به نظر می رسد که دوستداران نسخه های کلاسیک از این بازی راضی خواهند بود. شاید بتوان Revelations را یکی از نسخه های موفق RE در این چند سال نامید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows® XP SP3/ Windows 7
Processor:Intel® Core™ 2 Duo 2.4Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD3850 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8

Processor:Intel® Core™ 2 Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better, ATI Radeon™ HD6950 or better
DirectX®:9.0c
Hard Drive:8 GB HD space
Sound:DirectSound supported with DirectX9.0c or better

 

تصاویری از محیط بازی:

Resident Evil Revelations S1 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S2 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

Resident Evil Revelations S3 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S4 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

Resident Evil Revelations S5 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC Resident Evil Revelations S6 s دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

source دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که اگر هنگام بازی از شما درخواست برای ارسال اطلاعات بازی شما به سایت Residentevil.net شد، آن را کنسل نمایید و از این کار خودداری نمایید. بازی را هم توسط فایروال خود حتما بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۸ (اصلاح شد) :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۹ (اصلاح شد) :     Rodfile    Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

نسخه فشرده ۵٫۷ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ (اصلاح شد) :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 


masoud بازدید : 14 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

 

Police بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street

 

تصاویر محیط بازی :

Police S2 s بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street Police S1 s بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street

 

password بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی کم حجم و سرگرم کننده Police : Destruction Street لینک دانلود – 64.4 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوانی جدیدی از سری بازی های Dash ساخت بناهای تاریخی می باشد . در این بازی می بایست به ساخت یکی از بزرگترین بناهای تاریخی جهان یعنی کولوسئوم رم بپردازید . این آمفی‌تئاتر بزرگترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است. تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است.این بازی با ۵۰ مرحله ی جذاب و متنوع می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Monument Builders 5 بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum

 

تصاویر محیط بازی :

Monument Builders 5 S2 s بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum Monument Builders 5 S1 s بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum

 

caution بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum لینک دانلود – 123 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
یکی از بازی های جدید منتشر شده در ژانر بازی های Match3 می باشد . در این بازی ها می بایست اشکال را به صورت سه تایی در کنار هم بیاورید تا امتیاز کسب نمایید . داستان بازی در مورد کشف شهر گمشده آتلانتیس می باشد که از نمادها و اشکال این شهر جادویی برای بازی استفاده شده است . آتلانتیس را دوباره به شکوه سابق خود برگردانید ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Jewel Legends 2 دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

 

تصاویر محیط بازی :

Jewel Legends 2 S2 s دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis Jewel Legends 2 S1 s دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis

 

caution دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی سرگرم کننده Jewel Legends 2: Atlantis لینک دانلود – 114 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– شهر ریج مدتهاست که طلسم شده و در دل یک جنگل تاریک روشنی روز را تجربه نمی کند.تنها یک فانوس بزرگ از مردم شهر در مقابل اهریمنان تاریکی محافظت می کند.آلن که در این بازی در نقش شوهر شما وظیفه سنگینی را به عهده گرفته دل را دریا زده برای نجات شهر به دل جنگل می رود تا با سرکرده اهریمنان گفتگو کند.اما در آغاز راه گرفتار می شود.اکنون نجات شهر و آلن به عهده شماست.از امکاناتی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کرده و این بازی هیجان انگیز را به پایان برسانید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید. 
 

Rite Cover دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Rite S1 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC Rite S2 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PCلینک دانلود – 956.4 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 29 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی Reus، شما کنترل موجودات عظیم الجثه ای که به شما در شکل دهی سیاره ی مورد نظر شما کمک می کنند را در دست خواهید گرفت. شما می توانید کوه ها، اقیانوس ها، جنگل ها و … را ایجاد کنید. سیاره ی خود را با گیاهان، معادن و حیات وحش غنی نمایید. تنها یک چیز بر روی سیاره ی شما است که شما حق کنترل آن را ندارید: انسان ها! با تمام خوبی ها و بدی هایشان! شما می توانید دنیای آن ها را زینت ببخشید، اما در مورد خواسته های آن ها چنین نیست. نیازهای آن ها را مهیا کنید و آن ها می توانند رشد کنند. به آن ها بیش از حد اگر لطف کنید، آن ها حریص شده و بیشتر می خواهند! برای دانلود این بازی که جزو بازی های فکری-معمایی می باشد می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Reus PC-VACE

 

Reus Pc Cover Small دانلود بازی Reus برای PC

 

source دانلود بازی Reus برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به پیش نیازهای بازی با نام های Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 و همچنین Microsoft .NET Framework 4 دارید. برای نصب این پیش نیازها می توانید به فولدر Redist در فولدر بازی خود مراجعه نمایید.

 

caution دانلود بازی Reus برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Reus برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یکی از عناوین موفق سری بازی های COD می باشد . این نسخه داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد.

 

| نسخه ی دوبله فارسی ، برای اولین بار درمیان وبسایت های ایرانی |

| به همراه دانلود پچ فارسی ساز به صورت جداگانه |

 

modern warfare 3 pc cover small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista or Windows 7

CPU: Intel Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 processor or better

RAM: 2 GB

HDD: 16 GB free disk space

Graphics: 256 MB card with shader model 3

Sound Card: DirectX 9 Compatible

DirectX: Version 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

modernwarfare3 01 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 modernwarfare3 02 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

modernwarfare3 03 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 modernwarfare3 04 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

modernwarfare3 05 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 modernwarfare3 06 small دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3

 

source دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 توضیحات نصب : برای فارسی کردن نسخه ی اصلی بازی ، تنها کافیست پچ فارسی ساز را دانلود نمایید و آن را در دایرکتوری (محل نصب) بازی خود نصب نمایید . لازم به ذکر است این پچ تنها برروی نسخه های سینگل پلیر (RELOADED و یا بلک باکس) کار می کند و برای استفاده در نسخه های مالتی پلیر (۴D1, TeknoGods و …) می بایست بازی خود را دوباره نصب کنید . امیدواریم از این بازی با دوبله ی فارسی نهایت لذت را ببرید .

 

caution دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3برای دانلود نسخه RELOADED بازی کلیک نمایید .

 

download دانلود دوبله فارسی بازی ندای وظیفه 8   Call of Duty: Modern Warfare 3 دانلود پچ فارسی ساز در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link


 

 


masoud بازدید : 22 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Metro Last Light pc cover small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

dvd دانلود بازی METRO: Last Light برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی METRO: Last Light برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

گیم پلی
فضای وهم آلود و مرده ی MLL تاثیر مستقیمی روی گیم پلی بازی دارد.با توجه به عنوان قبلی در این عنوان اصلا انتظار شوتری به شکل CoD را نداشته باشید.این بازی بسیار متفاوت است و به جرات می توان گفت اگر توانسته اید بازی CoD و Battlefield را هزاران بار تمام کنید انتظار نداشته باشید که در این بازی هم بتوانید این کار را تکرار کنید!به طور کلی ایجاد حس ناتوانی و آسیب پذیری هسته ی اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می دهد…شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.
در صحنه ای مشاهده میشود در حالی که آرتیوم در حال تعویض خشاب است،موجودی جهش یافته روی او می پرد و در هین حال یکی از سربازان سعی میکند توجه موجود را به خود جلب کند،در همین لحظه آرتیوم از موقعیت بدست آمده استفاده می کند و اسلحه ای را بر میدارد و به سر موجود شلیک می کند.این نمونه ای از سکانس های سینمایی موجود در بازی هست که به خوبی حس ترس را به مخاطب انتقال میدهد.شما همچنین قادر خواهید بود با شمع و مشعلی که در دست دارید اجسام را شعله ور سازید تا از نور آنها استفاده کنید یا دشمنانتان را از بین ببرید و بسوزانید.قسمت های مخفی کاری هم در دموی به نمایش درآمده از بازی هم دیده شدند.نکته جالب این است که شما میتوانید لذت ترن سواری را در دنیایی ترسناک(!) را در این عنوان تجربه کنید! درجه سختی جدیدی به اسم Super Hardcore به بازی اضافه شده که به نظر میرسد افراد انگشت شماری بازی را با این درجه سختی به پایان برسانند.
در نسخه قبلی شاهد بخش چند نفره نبودیم اما سازندگان علاوه بر این که قول داده اند برای بخش تک نفره وقت زیادی صرف کنند تا این بازی بتواند حداقل جزء کاندیدا های بهترین بازی سال ۲۰۱۳ شود. گفته اند که بخش چند نفره ای لایق این عنوان به آن اضافه خواهند کرد که با توجه به اینکه شرکت ناشر تا حدودی در حال ورشکستگی است و نیاز مبرمی به فروش بالای MLL دارد می توان انتظار داشت که سازندگان از کاری دریغ نکنند و با جدیت هر چه تمام تر بتوانند بخش چند نفره ی خوبی را برای این عنوان تدارک ببینند تا بازیبازهایی که حتی نام این عنوان را نشنیده اند راغب به خرید این عنوان شوند.با توجه به تریلر های به نمایش در آمده در E3 میتوان این برداشت را کرد که روی هوش مصنوعی دشمنان و همراهان بازیباز بسیار خوب کار شده .دشمنان به صورتی به سمت شما هجوم میاورند که اگر لحظه ای غفلت کنید محاصره خواهید شما و به راحتی کشته میشوید.همراهان هم همانطور که گفته شد در صورتی که احساس کنند شما در خطر هستید به کمک شما می آیند.

 

گرافیک

سازندگان قول بهترین گرافیک زمان خود را داده اند.البته این موضوع با توجه به انتشار Tomb Raider،Assassin’s Creed 3،Crysis 3،Star Wars 1313 و بازی زیبای Watch Dogs در اواخر امسال و سال بعد کمی دور از ذهن به نظر می رسد.اما اصلا بعید نیست.Metro 2033 کاملا به همه نشان داد که گرافیکی بالاتر از نسل خود دارد.این بازی با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۰ عرضه شد برای اجر به DirectX 11 نیاز داشت که واقعا نشانی بر برتری گرافیک این عنوان نسبت به عناوین هم نسل خود بود. نورپردازی فوق العاده و بازی با نور این بازی مخصوصا در صحنه هایی که نوری جز نور چراغ قوه در محل وجود ندارد به شکل کاملا درخشانی در بازی کار شده بود و موتور بازی که بهبود یافته موتور بازی قبلی است بسیار مناسب این عنوان میباشد.
انیمیشن های روان و نرم، کیفیت خوب بافت ها و جزییات زیاد چهره دشمنان و همراهان بسیار زیبا کار شده و نشان از برتری بازی در بحث گرافیک هنری نسبت به بسیاری از بازیهای هم نسل خود میباشد…در اوایل شاید اگر از زبان سازندگان می شنویدید که قصد دارند گرافیکی بهتر از عنوان تحسین شده Crysis ارائه دهند،به حرف بازیسازان می خندیدید اما این بازی سازان بر خلاف بسیاری از بازیسازان دیگر به وعده های خود به خوبی هر چه تمام تر عمل کرده اند و می توان انتظار داشت که این بازی یکی از نامزد های دریافت جایزه بهترین بازی سال ۲۰۱۳ باشد.البته هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که این اتفاق رخ دهد شاید مشکلات زیادی مثل کنترل نا مناسب و باگهای مختلف مانند بازی Rage که در ابتدا بسیار زیبا به نظر میرسید و به نوعی شبیه این عنوان است ضربه ای جبران ناپذیر بر پیکره بازی وارد کند.
طراحی محیط بسیار عالی کار شده و افکت آتش و آب و خون بسیار زیبا بوده و با تیر خوردن هر کدام از همراهان یا دشمنان خون به شکلی منطقی روی لباس ظاهر میشود.منظور از شکل منطقی این است که دقیقا خون درجایی که مورد اصابت گلوله بوده نمایان میشود که این موضوع به واقعی تر نشان دادن بازی کمک بزرگی میکند.اگر دشمنی را در نزدیکی از بین ببرید خون او روی صفحه نمایش پخش میشود یا اگر در مواقع بارانی به بالای سر خود بنگرید می بینید که قطرات با برخورد به ماسک شخصیت بازی به طرف پایین سر خواهند خورد.حرکت لباس های شخصیت ها بسیار عالی و پر از جزییات می باشد و هنگامی که با انیمیشن روان و نورپردازی عالی ترکیب شوند در یک کلام بازی به شاهکاری در زمینه گرافیک تبدیل خواهد شد.

 

صداگذاری
از این بخش آنچنان که باید و شاید اطلاعاتی منتشر نشده اما در تریلر های منتشر شده،مشاهده شد که دوبله و صداگذاری خود شخصیت و یارانش با لهجه ای روسی و به زیباترین و رسا ترین شکل ممکن بوده و هیچ ایرادی نمی توان به آن گرفت.صدا های مربوط به انفجار و بارش باران بسیار مناسب بوده و در این بخش هم هیچ تاخیری در پخش وجود نداشت.موسیقی بازی متناسب با جو سنگین و وهم آلود بازی بوده و در مواقعی که باید ترس را منتقل کنند این کار را به بهترین صورت انجام میدهند و در درگیری ها باعث افزایش هیجان می شوند و در زمانی که باید بازی را در سبک مخفی کاری پیش ببرید موسیقی آرام بخشی نواخته می شود…به طور کلی در این بازی موسیقی مطمئنا مانند نسخه قبلی آن یکی از نقاط عطف بازی خواهد بود بدون شک!

منبع توضیحات: رایان گیم

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Windows: XP (32-Bit), Vista, 7 or 8
CPU: 2.2 GHz Dual Core e.g. Intel Core 2 Duo
RAM: 2GB
Direct X: 9.0c
Graphics Card: DirectX 9, Shader Model 3 compliant e.g. NVIDIA GTS 250 (or AMD equivalent e.g. HD Radeon 4000 series) or higher
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 275 or higher
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

سیستم پیشنهادی:

Windows: Vista, 7 or 8
CPU: 3.4 GHz Multi-Core e.g. Intel Core i7
RAM: 8GB
Direct X: 11
Graphics Card: NVIDIA GTX 690 / NVIDIA Titan
For 3D Vision Support:
NVIDIA GTX 690
120Hz Monitor
NVIDIA 3D Vision kit for Windows Vista, 7 or 8

 

تصاویری از محیط بازی:

Metro Last Light screenshots 01 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 02 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 03 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 04 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

Metro Last Light screenshots 05 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC Metro Last Light screenshots 06 small دانلود بازی METRO: Last Light برای PC

 

source دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی METRO: Last Light برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۲ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۳ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۴ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۵ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۶ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۷ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۸ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

دانلود پارت ۹ :     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود DVD2ه:     Direct Link 2    Direct Link     Rodfile    Embedupload

 

نسخه فشرده ۶٫۴ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های پیش نیاز بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی METRO: Last Light برای PC دانلود آهنگ های بازی به صورت جداگانه

 


masoud بازدید : 26 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

Citadels PC-FLT

 

Citadels pc cover دانلود بازی Citadels برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP2) / Vista / 7 / 8
Processor: 2.5 GHz dual core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB Graphics Memory with Shader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space
Additional Notes: Supported Graphics Cards: NVIDIA GeForce 7900 / 8 / 9 / GT / GTS / GTX series; ATI Radeon X1900 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP (SP2) / Vista / 7 / 8
Processor: 3.5 GHz dual core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB Graphics Memory with Shader 3.0 or better (NVIDIA GeForce GTX 650 or better, AMD Radeon HD 7700 or better)
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 8 GB available space
Additional Notes: Supported Graphics Cards: NVIDIA GeForce 7900 / 8 / 9 / GT / GTS / GTX series; ATI Radeon X1900 / HD 2000 / HD 3000 / HD 4000 / HD 5000 series

 

تصاویری از محیط بازی:

Citadels screenshots 01 small دانلود بازی Citadels برای PC Citadels screenshots 02 small دانلود بازی Citadels برای PC

Citadels screenshots 03 small دانلود بازی Citadels برای PC Citadels screenshots 04 small دانلود بازی Citadels برای PC

Citadels screenshots 05 small دانلود بازی Citadels برای PC Citadels screenshots 06 small دانلود بازی Citadels برای PC

 

source دانلود بازی Citadels برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Citadels برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Citadels برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Shadowrun Returns screenshots 01 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 02 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 03 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 04 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 05 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 06 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

source دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 14 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .

 

Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB

 

Rise of the Triad دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or Vista 32-bit

Processor: Intel 2.4 GHz Dual Core Processor or Better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel 2.4 GHz Quad Core Processor or Better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GTX 560

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 5 GB HD space

Sound: DirectX Compatible

تصاویر محیط بازی :

Rise of the Triad S2 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC Rise of the Triad S1 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

Rise of the Triad S4 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC Rise of the Triad S3 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

Rise of the Triad S6 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC Rise of the Triad S5 s دانلود بازی Rise of the Triad برای PC

 

caution دانلود بازی Rise of the Triad برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Rise of the Triad برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    EmbedUpload    PutLocker    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 21 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
d دومین بسته ی توسعه یافته برای بازی Civilization V است و برای آن ۹ تمدن جدید ( Casimir سوم از لهستان ، Pedro دوم از برزیل ، Ashurbanipal از قوم آشور ، Shaka از تمدن Zulus ، ماریا از پرتغال ، Gajah Mada از اندونزی ، احمدالمنصور از مراکش ، Enrico Dandolo از ونیز ، Pocatello از شوشون ) ، ۸ عجایب جدید (  Parthenon ،  Broadway ، تئاتر Globe ، ایستگاه بین المللی فضایی ، The Motherland Calls ،  Uffizi ، the Red Fort و Prora ) ، دو سناریوی مجزا ( جنگ داخلی آمریکا ، آزاد سازی آفریقا ) و همچنین بخش های جدیدی همچون بهبود روابط دیپلماتیک ، باستان شناسی ، گردشگری و … اضافه گردیده است که گیم پلی بازی را بیش از پیش جذاب می کند. از جمله نکات مثبتی که در نقد و بررسی سایت گیم اسپات در مورد بازی درج شده بود می توان به متعادل شدن گیم پلی ، وجود مکانیک های جدید و همچنین سناریو های جذاب بازی اشاره کرد . تنها نکته ی منفی این بازی طبق نظر منتقد گیم اسپات وجود نداشتن بخش هایی از بازی که در بسته ی قبلی اضافه شده بود ، می باشد .

Sid Meiers Civilization V: Brave New World PC-RELOADED

 

Brave New World pc cover small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® ۷
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2GB RAM
Graphics:256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
DirectX®: DirectX® version 9.0c
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® ۷
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
DirectX®: DirectX® version 11
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

 

تصاویری از محیط بازی:

Brave New World screenshots 01 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC Brave New World screenshots 02 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

Brave New World screenshots 03 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC Brave New World screenshots 04 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

Brave New World screenshots 05 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC Brave New World screenshots 06 small دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC

 

source دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sid Meiers Civilization V: Brave New World برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 29 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

 

Kingdom Tales HD دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

تصاویر محیط بازی :

Kingdom Tales HD S2 s دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD Kingdom Tales HD S1 s دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

caution دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD لینک دانلود – 418 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 25 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان دوم از سری بازی های فکری و Hidden Object داستان های خشم آلود می باشد . در نسخه می بایست به حل رمز و رازهای یک شهر ساحلی و بازیابی حافظه خود بپردازید . شما در یک شهر ساحلی بدون هیچ خاطره ای از خواب بیدار می شوید و به دنبال کسی هستید که به شما کمک کند اما پس از مدتی می فهمید مشکل شما تنها از دست دادن حافظه نیست ! مردم شهر از موجوداتی عجیب و غریب صحبت می کنند . به یافتن رازهای پنهان این موجودات بپردازید تا شاید کلید بازیابی حافظه ی شما باشند . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای مواردی بیشتر نسبت به نسخه عادی است .

 

Fierce Tales 2 بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

تصاویر محیط بازی :

Fierce Tales 2 S2 s بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory Fierce Tales 2 S1 s بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

caution بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memoryدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Shadowrun Returns screenshots 01 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 02 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 03 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 04 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 05 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 06 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

source دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 18 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی Dragon Commander همانند نسخه‌های پیشین این مجموعه در جهانی فانتزی رخ می‌دهد. داستان‌های این مجموعه از روی چندین رمان برداشت شده‌اند و از این منظر ریزه‌کاری‌ها و ساخت یافتگی خاصی دارند. Dragon Commander داستان فرزندان امپراتور را به تصویر می‌کشد که برای کسب قدرت با یکدیگر به جنگ می‌پردازند. هر یک از فرزندان قدرت‌طلب امپراتور دست به دامن جادوها، قدرت‌های ماوراءالطبیعه و ارتش‌های عظیم شده‌اند تا رقبای خود را از میدان بیرون برانند. گیم‌پلی بازی شامل ترکیبی از سبک‌های پرطرفدار بازی‌هاست. سبک نقش‌آفرینی با قهرمانی فرزندان امپراتور، سبک قالب بازی محسوب می‌شود در حالی که باید با اصول بازی‌های استراتژیک نیز به خوبی آشنا بود تا بتوان این بازی را به خوبی اجرا کرد. بازی نبردهای متعددی را در سرزمینی پهناور به تصویر می‌کشد و بازیکن بازی را از روی نقشه آغاز خواهد کرد. در این بخش، حرکات نوبتی است و با یک سبک استراتژی نوبتی رو‌به‌رو خواهیم بود.

Divinity: Dragon Commander PC-FLT

 

divinity dragon commander pc cover دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

 

در ادامه و در پی هر نبرد، بازیکن وارد یک استراتژی بلادرنگ می‌شود. او باید هدایت تک‌تک نیروهای ارتش خود را برای پیروزی بر ارتش دشمن در دست گیرد. در طول جنگ‌ها، قهرمانان بازی نقش به سزایی ایفا می‌کنند. هدایت کاراکترهای اصلی بازی را می‌توان با زاویه دید سوم شخص یا اول شخص در اختیار گرفت و تصویری کاملا سه بعدی از نبرد‌های بلادرنگ بازی مشاهده کرد. اگر بازی‌هایی مانند Warcraft یا C&C را تجربه کرده باشید، به خوبی می‌دانید که زاویه دید دوربین در هنگام نبرد چندان انعطاف‌پذیر نیست. علاوه بر این کوچک‌ترین واحد نظامی با بزرگ‌ترین واحد نظامی، تفاوت ابعاد شگفتی ندارد؛ در حالی که در Dragon Commander زاویه دید دوربین بسیار انعطاف‌پذیر است. آسمان با سقف‌های نامرئی محدود نیست و به بازیکن اجازه داده می‌شود با استفاده از اژدهایان غول پیکر خود تا ارتفاع بسیار بالایی اوج بگیرد. از این منظر باید گفت که Dragon Commander با هیچ بازی دیگری قابل قیاس نیست.
اولین پیش نمایش بازی در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و در همان زمان بارها مورد تحسین واقع شد. یکی از نکات مورد تحسین بازی، تنوع گیم‌پلی و زیبایی گرافیک بازی بود. پیش‌نمایش‌های جدید، تصویری زیباتر از گذشته از این بازی به نمایش می‌گذارد. از منظر گرافیکی بازی طراحی هنری بسیار چشم‌نوازی دارد. نیروهای نظامی، سرزمین‌های فانتزی و آب و هوای متنوع این سرزمین‌ها، بسیار زیبا و متنوع به تصویر کشیده شده‌اند و به شکل شگفت‌انگیزی با عناصر خیال و رویا در هم آمیخته شده‌اند. رنگ‌آمیزی بازی نیز به قدری متنوع، گرم و شاد است که از همان اولین لحظات، توجه بازیکن را به خود جلب خواهد کرد.
این نکات باعث شده است منتقدان بازی به این عنوان امید ببندند تا شاید سال ۲۰۱۳، به یک سال رویایی برای علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژیک تبدیل شود. البته تا همین جا نیز بازی‌های بسیار خوبی در این سبک منتشر شده و عناوین شناخته شده و شاخص دیگری نیز در راه هستند. شاید بد نباشد که این عنوان را نیز در فهرست بازی‌های قابل توجه این سبک قرار دهیم.

منبع توضیحات : مجله بایت

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3
Processor:Intel Core2 Duo E6600 or equivalent
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800 GT (512 MB) or ATI™ Radeon™ HD 4850
DirectX®:9.0c
Hard Drive:15 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 SP1
Processor:Intel i5 2400
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 550 ti 1GB ram or or ATI™ Radeon™ HD 6XXX
DirectX®:9.0c
Hard Drive:30 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

divinity dragon commander screenshots 01 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC divinity dragon commander screenshots 02 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

divinity dragon commander screenshots 03 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC divinity dragon commander screenshots 04 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

divinity dragon commander screenshots 05 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC divinity dragon commander screenshots 06 small دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC

 

source دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

 

download دانلود بازی Divinity Dragon Commander برای PC دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 19 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
r عنوان یک بازی دوبعدی و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که دارای گیم پلی بسیار چالش برانگیز است . در این بازی می توانید ۱۰ شخصیت را با طی مراحل باز کنید که در در طی مرحله ها عناصر RPG نیز در بازی دخیل خواهند بود . در کل داشتن ۵۰ مرحله و ۸ استایل مختلف به بازیکنان اجازه تغییر روش بازی را می دهد . همچنین با داشتن ۴ سطح دشواری می تواند برای هر پلیری سرگرم کننده باشد .

 

Chester بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1

 

تصاویر محیط بازی :

Chester S2 s بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1 Chester S1 s بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1

Chester S4 s بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1 Chester S3 s بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1

 

password بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1 پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی سرگرم کننده و دوبعدی Chester v1.1.5.1 لینک دانلود – 76 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 18 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

شرکت Paradox Development یکی از خوشنام‌ترین شرکت‌ها د‌ر ساخت بازی‌های سبک Grand Strategy است. سال پیش این شرکت با ساخت بازی ۸۳ امتیازی Crusader Kings II یکی از موفق‌ترین سازند‌گان بازی محسوب شد‌ و امسال نیز این شرکت بازی Europa Universalis IV را برای عرضه عمومی آماد‌ه کرد‌ه است. شش سال از عرضه سومین نسخه از بازی Europa Universalis می‌گذرد‌. نسخه پیشین این بازی با کسب امتیاز ۸۲ یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود‌ و به طور کلی یک الگوی موفق برای د‌یگر سازند‌گان بازی‌های استراتژی کلان است. د‌ر بازی‌های سبک استراتژی کلان، اتفاقات بسیار کلی به نمایش د‌ر می‌آید‌. د‌ر بیشتر بازی‌های این سبک از جمله بازی Europa Universalis IV همه چیز روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شود‌. حرکت لشکریان، مباد‌لات تجاری، ارسال سفرا و یا تصمیمات اجتماعی، اگر چه هر یک جزئیات فراوانی د‌ارند‌ اما به شکل کلی و با استفاد‌ه از آیکن‌های نسبتا ساد‌ه روی نقشه نمایش د‌اد‌ه می‌شوند‌. بازی Europa Universalis IV وقایع تاریخی سال‌های ۱۴۴۴ تا ۱۸۲۱ میلاد‌ی را به تصویر می‌کشد‌. د‌ر واقع بازی تکرار عینی تاریخ نیست و صرفا نام‌ها، مرز کشورها و انیمیشن‌های معد‌ود‌ بازی از این بازه زمانی خاص الهام گرفته‌ شد‌ه‌اند‌.

Europa Universalis IV PC-FLT

 

Europa Universalis IV pc cover small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

این بازی این بار کل نقشه جهان را شامل می‌شود‌ و ۲۵۰ کشور مختلف که د‌ر این زمان وجود‌ د‌اشته‌اند‌، د‌ر بازی تاثیرگذار خواهند‌ بود‌. برقراری ارتباط با کشورهای همسایه، اعلان جنگ، لشکرکشی و گسترش مرزها، د‌فاع از کشور، برقراری ارتباطات تجاری، ارسال سفیر به کشورها و اعلام موضع نسبت به هر اتفاق سیاسی، همان اصول کلی نسخه پیشین این بازی هستند‌ که همگی به همراه جزئیات بیشتر د‌ر Europa Universalis IV نیز حضور د‌ارند‌. یکی از مهم‌ترین تغییرات نسخه جد‌ید‌ بازی Europa Universalis اهمیت پید‌ا کرد‌ن خصوصیات پاد‌شاه است. پاد‌شاه می‌تواند‌ یک جنگ‌جو، یک د‌یپلمات، تاجر یا اد‌یب باشد‌. ویژگی‌های پاد‌شاه می‌تواند‌ د‌ر افزایش توانمند‌ی کل کشور یا وجود‌ ضعف د‌ر برخی از مسائل خاص، موثر باشد‌. به عنوان نمونه پاد‌شاه جنگ‌جو د‌ر افزایش قد‌رت نظامی، سرعت رشد‌ نظامی و روحیه لشکریان د‌ر هنگام مبارزات تاثیر به سزایی د‌ارد‌. د‌اشتن این چنین پاد‌شاهی برای توسعه مرزها از طریق لشکرکشی بسیار مناسب است. هر یک از انواع پاد‌شاه برای کسب پیروزی به روش خاص خود‌ مناسب هستند‌ و بهتر است د‌ر هنگام د‌اشتن یک پاد‌شاه اقتصاد‌ی، از روش‌های د‌یگر برای پیروزی استفاد‌ه نشود‌. سیستم تجارت د‌ر چهارمین نسخه از Europa Universalis کاملا د‌ستخوش تغییرات شد‌ه است. تجارت قوانین خاص خود‌ را د‌ارد‌ و د‌ر این نسخه، پاد‌شاه می‌تواند‌ قوانین تجارت را تا ریزترین جزئیات تغییر د‌هد‌. تاثیر تجارت بر د‌یگر مسائل کشور نیز افزایش پید‌ا کرد‌ه است و به همین د‌لیل باید‌ توجه ویژه‌ای به آن نشان د‌اد‌. سومین عامل مهم و تاثیرگذار د‌ر این نسخه از بازی ساختار حاکمیتی و اجتماعی کشور است. نوع حکومت و ساختار اجتماعی کاملا قابل انتخاب است. هر یک از این ساختارها فواید‌ یا معایب خاص خود‌ را د‌ارند‌ و برای کسب انواع گوناگونی از پیروزی‌ها د‌ر بازی کاربرد‌ خواهند‌ د‌اشت. روابط د‌یپلماتیک نیز د‌ر این نسخه با تغییرات خوبی همراه شد‌ه است. مهم‌ترین این تغییرات، حذف د‌و طرفه بود‌ن حس د‌یپلماتیک د‌و کشور است. د‌ر نسخه پیشین اعلام د‌وستی با یک کشور، انتخاب‌های خاص د‌وستی را پیش پای د‌و طرف قرار می‌د‌اد‌. د‌ر این نسخه حس د‌وستی به یک کشور و تغییر رابطه د‌یپلماتیک با آن کشور به د‌وستی یا د‌شمنی، برای آن کشور الزام‌آور نیست. یعنی ممکن است شما با یک کشور د‌وست باشید‌ اما آن کشور تمایلی به رابطه با کشور شما ند‌اشته باشد‌. این بازی د‌ر سه شنبه هفته آیند‌ه به طور رسمی به عرضه عمومی گذاشته خواهد‌ شد‌. Europa Universalis IV برای اجرا د‌ر سیستم‌عامل‌های خانواد‌ه ویند‌وز، OS X و لینوکس طراحی شد‌ه است. این بازی برای رد‌ه سنی نوجوان مناسب است.

منبع توضیحات : مجله بایت

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel® Pentium® IV 2.4 GHz eller AMD 3500+
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900, 512mb video memory required
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:XP/Vista/Windows 7/Windows 8
Processor:Intel® Pentium® IV 2.4 GHz or AMD 3500+
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce 8800 or ATI Radeon® X1900, 1024mb video memory required
DirectX®:9.0c
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Europa Universalis IV screenshots 01 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 02 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

Europa Universalis IV screenshots 03 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 04 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

Europa Universalis IV screenshots 05 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC Europa Universalis IV screenshots 06 small دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC

 

source دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Europa Universalis IV برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 18 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی کرم ها با نام "نبردهای قبیله ای" را شاید بتوان به عنوان عظیم ترین و بهترین نسخه از سری بازی های با این اسم تا به امروز دانست. کرم های بیشتر، فضای بازی گسترده تر، آب های دینامیکی بیشتر، سلاح های اضافه تر و قابلیت های شخصی سازی آیتم هایی که بیش از پیش شده اند در این نسخه به چشم می خورد. بازی نبردهای قبیله ای به منظور استفاده ی کامل از سخت افزارهای نسل جدید کامپیوترها ساخته شده است. این بازی از فضای ۳بعدی بصری (با وجود دارا بودن فضای ۲بعدی کلاسیک) همراه با جلوه های نورپردازی جدید، ویژگی های جدید کمک رسانی به گیمرها در بازخوردهای گروهی، افزونه های مهیج به بخش تک نفره ی بازی، و هرچیزی که از این بازی انتظار دارید بهره می برد.

Worms Clan Wars PC-FLT

 

Worms Clan Wars pc cover دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Dual Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8600 GT, ATI Radeon HD4650, Intel HD3000

 

تصاویری از محیط بازی:

Worms Clan Wars screenshots 01 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC Worms Clan Wars screenshots 02 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

Worms Clan Wars screenshots 03 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC Worms Clan Wars screenshots 04 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

Worms Clan Wars screenshots 05 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC Worms Clan Wars screenshots 06 small دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC

 

source دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Worms Clan Wars برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 16 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی ای که به هدف ایجاد برترین واقع گرایی در بازی های شبیه سازی در ژانر کامیون ها قدم برداشته است! بازی جدید Formula Truck 2013 تمامی ۲۶ نوع مختلف کامیون که در فصل ۲۰۱۳ این مسابقات به رقابت پرداختند را همراه با ۱۴ جاده ی مسابقه ی مختلف و ۱۸ ظاهر متفاوت برای آن ها به همراه دارد. بازی شبیه سازی مسابقات کامیون سواری ۲۰۱۳ به بهترین نحو در ترکیب جلوه های صوتی و تصویری همراه با مدل رانندگی حرفه ای در جهت ایجاد تجربه ای بی نظیر در رانندگی پرداخته است. علاوه بر رانندگی در سطوح سختی مختلفی که برای بازی تعبیه شده است، گیمرها قابلیت سازمان دهی کامیون های شخصی خود را در جهت دسترسی به بهترین عملکرد در مسابقات نیز دارا می باشند.

Formula Truck Simulator 2013 PC-HI2U

 

Formula Truck Simulator 2013 pc cover دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

۱٫۴ Ghz Processor
Windows XP or superior
1GB RAM
Directx 9.0c compatible video card with 128MB Video RAM
4 GB free hard disk space

 

سیستم پیشنهادی:

۲٫۸ Ghz Processor
Windows XP or superior
3GB RAM
Directx 9.0c compatible video card with 512MB Video RAM
4 GB free hard disk space

 

تصاویری از محیط بازی:

Formula Truck Simulator 2013 screenshots 01 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC Formula Truck Simulator 2013 screenshots 02 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC

Formula Truck Simulator 2013 screenshots 03 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC Formula Truck Simulator 2013 screenshots 04 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC

Formula Truck Simulator 2013 screenshots 05 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC Formula Truck Simulator 2013 screenshots 06 small دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC

 

source دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Formula Truck Simulator 2013 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم بیشتر حال میکنی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 538
  • بازدید کلی : 7,302