loading...
HOUSEOFGAMES
masoud بازدید : 19 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
نام بخش دوم از سری داستان های خیالی این مجموعه ی بازی می باشد. بعد از فرار شما از بیمارستان، در بوینس آیرس در سال ۲۰۳۵، شما هنوز هم حافظه خود را به دست نیاورده اید و با دوست جدید خود با نام ویکتوریا هستید که به شما کمک می کند تا شخصی که در عکس می باشد را پیدا کنید. این شخصی که در عکس می باشد تنها سرنخی می تواند باشد که باعث بازگشت حافظه شما بشود و به شما بفهماند که چه کسی هستید و چرا اینجایید. در حالی که در جستجوی شخص مذکور می باشید، با دوستان جدیدی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند در مکان های مختلف در سرتاسر شهر بوینس آیرس با وقایع جالبی روبرو شوید.

Reversion The Meeting PC-ALiAS

 

Reversion The meeting cover دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

reversion the meeting screenshots 01 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 02 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

reversion the meeting screenshots 03 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 04 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

reversion the meeting screenshots 05 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC reversion the meeting screenshots 06 small دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC

 

caution دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Reversion   The Meeting برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 



masoud بازدید : 19 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
با نسخه سوم از سری بازی های Princess Isabella 3: The Rise of an Heir در خدمت شما علاقه مندان به بازی های HOG هستیم.در ادامه نبرد های ایزابلا و جادوگر خبیث یک بار دیگر جادوگر پیروز شد و ایزابلا را به سنگ تبدیل کرد.بلا ، دختر او که توسط یاران با وفای شاهزاده و اژدها نجات پیدا کرد.اکنون شما در نقش بلا ، می بایست تلاش کنید افتخار گذشته را به دست آورده و دوباره به قلمرو پادشاهی را به دست آورید.نبرد های چند باره و هیجان انگیز با جادوگر در این نسخه از بازی قطعا نظرشما را جلب خواهد کرد. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  
 

Isabella Cover دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Isabella S1 دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC Isabella S2 دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PCلینک دانلود – 515.6 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– رنه ملوت ، نام پدرخوانده شماست.هرچه در زندگی دارید را مدیون او هستید.حال ، تصور کنید برای او اتفاق ناگواری افتاده و ناپدید شده است.برای پیدا کردن او به تحقیق پرداخته و طبق شواهد محلی را برای پیدا کردن او مورد نظر قرار می دهید.اما در راه با حمله گله گرگها رو به رو شده ،به نزدیک روستای منطقه می گریزید. در این روستا با اتفاقات عجیب و غریبی رو به رو می شوید.مردم هرگز سخن نمی گویند.فضای حاکم بر روستا واقعا ترسناک است.داستان اما هرچه جلو می رود گیج کننده تر می شود.آیا واقعا ارتباطی میان گم شدن ملوت و این روستای ترسناک وجود دارد ؟ با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها معمای بازی را حل کنید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  
 

Shiver Cover دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Shiver S1 دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC Shiver S2 دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 password دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PCلینک دانلود – 766.1 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی دوبعدی و زیبا برای PC می باشد . گومز ، یک شخصیت دو بعدیست که در جهانی دو بعدی زندگی می کند.تصور کنید چه بر سر او خواهد آمد اگر به دنیایی سه بعدی گام بگذارد ؟. او را طی سفری ماجراجویانه به دنیای جدید خواهد رفت که در آنجا سویگان تازه ی زمان-مکان بر وی رخ خواهد نمود. او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند.در این جهان هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را بازیابید.گومز می بایست به درکی درست از این کیهان برسد و در این راه حقایق جدیدی نیازمند کشف و بررسی هستند.

 

FEZ-FLT | 550 MB

 

Fez PC دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Fez Screenshot S2 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S1 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S4 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S3 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S6 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S5 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

source دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل BIN بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC لینک های دانلود :    Embedupload     Direct Link

 

 


masoud بازدید : 22 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
در ادامه ی ماجراجویی های Ghat که در نبردهای قدیم و جدید حضور داشته است می باشد. نتیجه ی تولید این بازی، یک گیم پلی فضای باز با محیط های قابل بررسی بسیار بزرگ و اجزای RPG برای داشتن محیط خونین هرچه بیشتر بازی می باشد. این بازی یک بازی اول شخص اکشن جنگی می باشد که توسط شرکت ACE ساخته شده است و داستان شماره ی ۱ این بازی را دنبال می کند. در این بازی اکثر شخصیت های نسخه ی اول حضور داشته و کاراکترهای نسخه ی قبلی از لحاظ دراماتیک بهبودهایی داشته اند و همچنین از طراحی و ساخت شخصیت ها و آیتم های جدید چشم پوشی نشده و چندین آیتم و شخصیت جدید نیز در بازی قرار گرفته اند. این بازی دارای المان های نقش آفرینی می باشد.

Zeno Clash 2 PC-RELOADED

 

Zeno Clash 2 pc cover دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: ATI 3850HD 512 MB or NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB
DirectX®: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Vista, 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4GB RAM
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 280
DirectX®: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Zeno Clash 2 screenshots 01 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 02 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

Zeno Clash 2 screenshots 03 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 04 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

Zeno Clash 2 screenshots 05 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC Zeno Clash 2 screenshots 06 small دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC

 

source دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی در فولدر Binaries\Win32 جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Zeno Clash 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
یک بازی فکری در سبک بازی های Puzzle می باشد . در این بازی شما به عنوان یک گاوچران غربی بازی خواهید کرد ، هدف شما در این بازی انجام یک سری اقدامات پویا با هدایت یک توپ می باشد . بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور و چالش برانگیز است ، میدان بازی یک زمین مربع شکل را نشان می دهد که در آن موانعی همچون بزها و گوسفندها ، نرده ها و سایر موجودات قرار دارند . این اقدامات را می بایست زمانی انجام دهید که تمامی سرخپوست ها خواب باشند .

 

Fun & Bullets بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets

 

تصاویر محیط بازی :

Fun & Bullets S2 s بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets Viking Saga S1 s بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets

 

password بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی کم حجم و فکری Fun & Bullets لینک دانلود – 13.3 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 18 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
باید بازیتان را به رخ حریف بکشید و رقبا را یک به یک از میدان بدر کنید و داستان بازی را به اتمام برسانید. بازی دارای حالت های مختلف پوکر میباشد و اگر حرفه ای هستید میتوانید با رقیبان قدر خود در مکانهای مختلف یک رقابت سنگین برگزار کنید.هم اکنون نسخه دوم این بازی با گرافیکی بالا و عالی در اختیار شماست.

 

Poker Night 2 دانلود بازی Poker Night 2 برای PC

 

تصاویر محیط بازی :

Poker Night S2 s دانلود بازی Poker Night 2 برای PC Poker Night S1 s دانلود بازی Poker Night 2 برای PC

Poker Night S4 s دانلود بازی Poker Night 2 برای PC Poker Night S3 s دانلود بازی Poker Night 2 برای PC

 

caution دانلود بازی Poker Night 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

password دانلود بازی Poker Night 2 برای PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Poker Night 2 برای PC لینک دانلود – 580.2 مگابایت | لینک کمکی

 


masoud بازدید : 22 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در این بازی که در سبک ۳بعدی می باشد، به Zack Zero کمک کنید تا عشق خود، Marlene را از دست Zulrog که عضوی از نقشه ی شیطانی مبادله ی مارلین به "کلستینیا" می باشد نجات دهید. کلستینیا ماده ای خاص است که نیروی سفر در زمان را به همراه دارد. به دنیای Zulrog سفر کنید و از مرزهای خشونت آمیز سطح سیاره عبور کنید، وارد منطقه های کاملا محافظت شده ی دشمن که بسیار خطرناک هستند بشوید، غارهای تاریک و اسرار آمیز را کشف نمایید، غارهای آتشفشانی را بررسی نمایید و با اولین کسانی که در آن جا زندکی می کرده اند آشنا شوید، به زندانی که مارلین در آنجا محبوس شده است بروید و سرانجام هر کاری را انجام دهید تا Zulog را از رسیدن به نقشه های شیطانی اش منصرف نمایید.

Zack Zero PC-RELOADED

 

Zack Zero pc cover دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP, Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8
Processor:2.0Ghz Intel Core 2 Duo Processor or AMD equivalent
Memory:2 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 GT 512 MB Video Card or AMD equivalent
DirectX®:9.0c
Hard Drive:4 GB HD space

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows 7 / Windows 8
Processor:Any Quad-core Intel or AMD Processor
Memory:4 GB RAM
Graphics:Nvidia GeForce GTX 275 512MB Video Card or AMD equivalent
DirectX®:9.0c
Hard Drive:4 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Zack Zero screenshots 01 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 02 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

Zack Zero screenshots 03 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 04 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

Zack Zero screenshots 05 small دانلود بازی Zack Zero برای PC Zack Zero screenshots 06 small دانلود بازی Zack Zero برای PC

 

source دانلود بازی Zack Zero برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Zack Zero برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Zack Zero برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 26 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
n – یکی از بازی های آرکید و زیبا که قبلا برای شبکه Xboxlive عرضه شده است بازی Splosion Man میباشد که خیلی زود در سبک پلاتفرمی و دو بعدی جایگاه ویژه ای پیدا و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرد. نقطه ی قوت بازی معما ها و چاشنی ظنز بود که در بازی دیده می شد. حال پس از مدتی تاخیر از شماره ی اول، سازندگان به فکر تغییر شخصیت بازی و مراحل افتادند و این بار به جای آقایی که فقط منفجر می شود. نسخه ی PC این عنوان دارای ۵۰ مر حله تک نفره، ۵۰ مرحله همکاری آنلاین یا لوکال تا ۴ نفره، و بخش های متعدد دیگری است.

 

Ms Splosion Man-RELOADED | 2.2 GB

 

Ms Splosion Man دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP SP2, Windows 7, Windows 8

CPU: Intel 2.2 Ghz Dual Core

RAM: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 4 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

 

تصاویر محیط بازی :

Ms Splosion Man S2 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S1 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

Ms Splosion Man S4 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S3 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

Ms Splosion Man S6 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC Ms Splosion Man S5 s دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC

 

source دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی جذاب Ms Splosion Man برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوانی جدیدی از سری بازی های Dash ساخت بناهای تاریخی می باشد . در این بازی می بایست به ساخت یکی از بزرگترین بناهای تاریخی جهان یعنی کولوسئوم رم بپردازید . این آمفی‌تئاتر بزرگترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است. تعداد ردیف‌های صندلی آن به تعداد پنجاه هزار ودارای ۸۰ در ورودی است.این بازی با ۵۰ مرحله ی جذاب و متنوع می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Monument Builders 5 بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum

 

تصاویر محیط بازی :

Monument Builders 5 S2 s بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum Monument Builders 5 S1 s بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum

 

caution بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum پسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی مدیریتی و کم حجم Monument Builders 5: Colosseum لینک دانلود – 123 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 29 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

در بازی Reus، شما کنترل موجودات عظیم الجثه ای که به شما در شکل دهی سیاره ی مورد نظر شما کمک می کنند را در دست خواهید گرفت. شما می توانید کوه ها، اقیانوس ها، جنگل ها و … را ایجاد کنید. سیاره ی خود را با گیاهان، معادن و حیات وحش غنی نمایید. تنها یک چیز بر روی سیاره ی شما است که شما حق کنترل آن را ندارید: انسان ها! با تمام خوبی ها و بدی هایشان! شما می توانید دنیای آن ها را زینت ببخشید، اما در مورد خواسته های آن ها چنین نیست. نیازهای آن ها را مهیا کنید و آن ها می توانند رشد کنند. به آن ها بیش از حد اگر لطف کنید، آن ها حریص شده و بیشتر می خواهند! برای دانلود این بازی که جزو بازی های فکری-معمایی می باشد می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

Reus PC-VACE

 

Reus Pc Cover Small دانلود بازی Reus برای PC

 

source دانلود بازی Reus برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که برای اجرای بازی نیاز به پیش نیازهای بازی با نام های Microsoft XNA Framework Redistributable 4.0 و همچنین Microsoft .NET Framework 4 دارید. برای نصب این پیش نیازها می توانید به فولدر Redist در فولدر بازی خود مراجعه نمایید.

 

caution دانلود بازی Reus برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Reus برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

Shadowrun Returns 2013 PC-FLT

 

Shadowrun Returns pc cover دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory:2 GB RAM
Graphics:DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB of addressable memory
DirectX®:9.0
Hard Drive:2 GB HD space

 

تصاویری از محیط بازی:

Shadowrun Returns screenshots 01 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 02 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 03 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 04 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

Shadowrun Returns screenshots 05 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC Shadowrun Returns screenshots 06 small دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC

 

source دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Shadowrun Returns 2013 برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 19 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– به Amber کمک نمایید تا فروشگاه جواهرات خود را گسترش بدهد . باید در کمترین زمان سفارش های خریداران را آماده نمایید و با تمام شدن اجناس دوباره ویترین ها را پر نمایید تا کار شما رونق یابد . این بازی در سبک Dash می باشد که برای شما تجربه ی مدیریت جواهرفروشی و ملاقات با خریداران سرگرم کننده و غیر عادی را رقم خواهد زد . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Sparkling Amber دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

 

تصاویر محیط بازی :

Sparkling Amber S2 s دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber Sparkling Amber S1 s دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber

 

password دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریتی و فکری Sparkling Amber لینک دانلود – 90.1 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 28 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
یک بازی جدید در سبک بازی های Dash می باشد . پیشگویی درست از آب در آمده! روزی که اژدها ها به دنبال فتح قلمروهای پادشاهی هستند فرا رسیده است . حال شما می بایست به عنوان رهبر مردم ، میان انسان ها و اژدها ها دوستی ایجاد کنید که یک کار بشر دوستانه برای تامین امنیت مردم است . این هدف را می توانید با کشف زمین ها ، ساخت و ساز ، ساخت و تعمیر خانه های مردم و … شروع کنید . در این سفر ، افراد زیادی مثل druidها ، جن های جنگل و اژدها ها را ملاقات خواهید کرد که در کل بازی دارای ۴۵ مرحله ی مختلف است که با کیفیت HD بسیار زیبا خواهند بود .

 

Kingdom Tales HD دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

تصاویر محیط بازی :

Kingdom Tales HD S2 s دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD Kingdom Tales HD S1 s دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD

 

caution دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی مدیریتی داستان پادشاهی Kingdom Tales HD لینک دانلود – 418 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– آیا می توانید دشمنان را شکست دهید و زمین را نجات دهید ؟ یک دشمن باستانی و قدیمی بازگشته است . زمانی که شما در حال بازی کردن The Last Days هستید ، سرنوشت دنیا در دستان شماست . عنوانی دیگر از سری بازی های پرتعداد و محبوب Hidden Object که می بایست به کشف اطلاعاتی در مورد مثلث برمودا و سرنخ هایی از تمدن های قدیمی بپردازید . شما مدت طولانی است که به مرخصی نرفته اید و برای رفع خستگی به Bahamas می روید ، شهری ساحلی و زیبا که در حال غواصی ، چیزهای عجیبی را پیدا می کنید و داستان بازی آغاز می شود .

 

The Last Days دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

تصاویر محیط بازی :

The Last Days S2 s دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days The Last Days S1 s دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days

 

caution دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی فکری آخرین روزها The Last Days لینک دانلود – 477 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 25 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان دوم از سری بازی های فکری و Hidden Object داستان های خشم آلود می باشد . در نسخه می بایست به حل رمز و رازهای یک شهر ساحلی و بازیابی حافظه خود بپردازید . شما در یک شهر ساحلی بدون هیچ خاطره ای از خواب بیدار می شوید و به دنبال کسی هستید که به شما کمک کند اما پس از مدتی می فهمید مشکل شما تنها از دست دادن حافظه نیست ! مردم شهر از موجوداتی عجیب و غریب صحبت می کنند . به یافتن رازهای پنهان این موجودات بپردازید تا شاید کلید بازیابی حافظه ی شما باشند . این نسخه Collector's Edition می باشد که دارای مواردی بیشتر نسبت به نسخه عادی است .

 

Fierce Tales 2 بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

تصاویر محیط بازی :

Fierce Tales 2 S2 s بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory Fierce Tales 2 S1 s بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory

 

caution بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memory توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download بازی جدید یافتن اشیای مخفی Fierce Tales 2: Marcus Memoryدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 61 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
e یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

 

تصاویر محیط بازی :

Odd Planet Episode S2 s دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2 Odd Planet Episode S1 s دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

 

password دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2 لینک دانلود – 61.1 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 111 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

ماجراهای جدیدی برای سیمز شما در سواحل آفتابی و در ورای آب های دل نواز یک جزیره ی رویایی لحظه شماری می کنند. از کشف جزیره های استوایی تا ایجاد یک اقامتگاه در سطح کیفی ۵ ستاره ای، سیمز شما می تواند یک سفر فراموش نشدنی را برای خود ایجاد کند یا خودش را در خانه ای جدید در این آرمان شهر مستقر سازد. اگر شما خانه ی مورد علاقه ی خود را در زیر آب بنا کنید، سیمز شما می تواند با استفاده از لوله های هوا به اعماق اوقیانوس رفته و زندگی خود را بگذراند. هیچ کسی اطلاع ندارد! شاید یک گنج غرق شده در دریا را کشف کنید و یا با پری های دریایی دوست شوید! با ویژگی های جدیدی که در این نسخه از بازی سیمز قرار داده شده است، سیمز شما می تواند لحظه های جدیدی را در جزیره ی رویایی خود تجربه کند.

The Sims 3: Island Paradise PC-FLT

 

The sims3 island paradise cover دانلود بازی The Sims 3: Island Paradise برای PC

 

source دانلود بازی The Sims 3: Island Paradise برای PC توضیحات نصب: دقت داشته باشید که برای اجرای این افزونه، باید بازی سیمز ۳ حتما بر روی کامپیوتر شما نصب باشد! پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی The Sims 3: Island Paradise برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی The Sims 3: Island Paradise برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم بیشتر حال میکنی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 7,256