loading...
HOUSEOFGAMES
masoud بازدید : 21 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
نام بازی مسابقه ای ماشین سواری می باشد که در رده بازی هایی همچون Micro Machines، TNT Racers و بسیاری از بازی های دیگر در این سبک قرار می گیرد. پای خود را با فشار بر روی پدال گاز بگذارید! این بازی برای شما محیطی کلاسیک از بازی های قدیمی را با نگرشی جدید، با شور و هیجانی خاص ایجاد می کند. این بازی مملوء از شخصیت های دیوانه، بانمک و ویرانگر می باشد که آن ها در حالی که مسابقه می دهند سعی در ویران کردن دنیای اطراف خود به قیمت قهرمانی در مسابقه را دارند. چشمانی ریزبین، واکنش های سریع و تمرکز بر روی نقاط کوچک مهم ترین عوامل برای پیروزی شما در این مانور مسابقه ای می باشند.

Pressure PC-RELOADED

 

pressure game cover دانلود بازی Pressure برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz, 2 GB RAM,
Windows Vista / 7 / 8,
Per-Pixel-Shader 3.0 with 512 MB RAM,
Sound card, 2 GB HD Space,
DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

سیستم پیشنهادی:

Core Duo Intel/AMD 2.0 GHz,
4 GB RAM, Windows Vista / 7 / 8,
GeForce 8600, 2 GB HD Space,
Sound card, DVD-ROM, Mouse, Keyboard, Internet

 

تصاویری از محیط بازی:

pressure screenshots 01 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 02 small دانلود بازی Pressure برای PC

pressure screenshots 03 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 04 small دانلود بازی Pressure برای PC

pressure screenshots 05 small دانلود بازی Pressure برای PC pressure screenshots 06 small دانلود بازی Pressure برای PC

 

source دانلود بازی Pressure برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Pressure برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pressure برای PC دانلود:   Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 73 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 01 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 02 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 03 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 04 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

source دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 20 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS : Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8

CPU: 2GHz or equivalent processor

Memory: 2 GB RAM

Video Card: 128mb video RAM with Shader Model 2.0 or higher

HDD Space: 1.5 GB HD space

DirectX®:9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Mini Motor Racing EVO S2 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S1 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S4 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S3 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S6 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S5 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

source دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload     Direct Link

 

 


masoud بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– شهر ریج مدتهاست که طلسم شده و در دل یک جنگل تاریک روشنی روز را تجربه نمی کند.تنها یک فانوس بزرگ از مردم شهر در مقابل اهریمنان تاریکی محافظت می کند.آلن که در این بازی در نقش شوهر شما وظیفه سنگینی را به عهده گرفته دل را دریا زده برای نجات شهر به دل جنگل می رود تا با سرکرده اهریمنان گفتگو کند.اما در آغاز راه گرفتار می شود.اکنون نجات شهر و آلن به عهده شماست.از امکاناتی که در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کرده و این بازی هیجان انگیز را به پایان برسانید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید. 
 

Rite Cover دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Rite S1 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC Rite S2 دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Rite of Passage 2 Child of the Forest برای PCلینک دانلود – 956.4 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 19 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
زی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR the game 2013 pc cover small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor:AMD Athlon 64 X2 6000+ (2 * 3000 MHz)
Memory:2048 MB RAM
Graphics:GeForce 8800 GT

 

سیستم پیشنهادی:

Processor:Intel Core I5-760 (4 * 2800 MHz)
Memory:4096 MB RAM
Graphics:GeForce GTX 260
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

تصاویری از محیط بازی:

NASCAR the game 2013 screenshots 01 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC NASCAR the game 2013 screenshots 02 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

NASCAR the game 2013 screenshots 03 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC NASCAR the game 2013 screenshots 04 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

NASCAR the game 2013 screenshots 05 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC NASCAR the game 2013 screenshots 06 small دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC

 

source دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی NASCAR The Game 2013 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم بیشتر حال میکنی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 7,264