loading...
HOUSEOFGAMES
masoud بازدید : 14 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

Remember Me Pc cover small دانلود بازی Remember Me برای PC

 

پاکسازی خاطرات
داستان بازی در سال ۲۰۸۴ و در شهر Neo-Paris  روایت می شود. داستان بازی حول شخصیتی به نامNilin  می باشد. او در گذشته در شرکتMemoreyes  فعالیت می کرد. این شرکت خالق فناوری است که به وسیله ی ان می توان به ذهن افراد نفوذ کرد و خاطرات و افکار آن ها را مشاهده کرد. اکثر افراد معمولی به راحتی مغلوب این فناوری می شوند و تنها تعداد کمی از مردم قابلیت محافظت از خاطرات خود را در برابر این نفوذ دارا هستند.
همانند سایر داستان های این چنینی این فناوری نیز در ابتدا برای کمک به مردم و بازسازی خاطرات انسان های دارای آلزایمر و بیماری های شبیه به آن اختراع شده بود وی به تدریج از از راه خدمت به قدرت گام نهاد و به یک وسیله ی خطرناک تبدیل شد. از این رو شرکت Memoreyes به عنوان خالق این تکنولوژی به یکی از قدرتمند ترین شرکت های جهان تبدیل شد که می تواند بسیاری از فعل و انفعالات مهم را به وسیله ی این فناوری خود تغییر دهد.
Nilin قهرمان اصلی داستان در گذشته به عنوان شکارچی افکار در این شرکت فعالیت می کرد و به تدریج به یکی از برترین شکارچیان ذهن تبدیل شد. هوش و توانایی او در این کار باعث شد تا سران شرکت برای جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن بود Nilin به وسیله ی این توانایی خود ایجاد کند دستور دستگیری او و همچنین پاکسازی خاطرات وی را صادر کنند. از این رو کارفرمای سابق Nilin خاطرات او را به طور کامل از ذهنش پاک می کند و حال Nilin بدون هیچ پیشینه ای به دنیال یافتن خاطرات خود و بازسازی آن می باشد.
پیش مقدمه ی داستان بازی اننین می باشد و Nilin پس از فرار از زندان و حضور در شهر در یک سازمان دیگر مشغول به فعالیت می شود ، سازمانی که علیه شرکت Memoreyes فعالیت می کند و اعتقاد دارد که این فناوری ضد بشریت است . در واقع هدف Nilin از پیوستن به این گروه در درجه ی اول یافتن عاملان دستگیری او و بازسازی خاطرات خویش و همچنین استفاده از خاطرات مهم و توانایی شکار ذهن خود برای پایه ریزی یک انقلاب علیه Memoreyes .
در کل با توجه به اطلاعات منتشر شده از داستان بازی می توان به این نتیجه رسید که Remember Me از داستان بسیار قوی برخوردار است و با توجه به اینکه بازی با فراموشی Nilin آغاز می شود می توان انتظار پیچش های داستان و غافلگیری های زیادی را داشت. Remember Me شما را به آینده ی تارکی که در ان فناوری های بر علیه انسان عمل می کند خواهد برد و به شما نشان می دهد که هر فناوری و تکنولوژی نمی تواند به عنوان یک عامل خدماتی عرضه شود بلکه فناوری نیز می تواند یک خطر محسوب شود.

 

شکارچی ذهن
گیم پلی Remember Me یکی از برترین گیم پلی ها در نسل حاضر می باشد. طبق نمایش ها و تریلر های منتشر شده از گیم پلی بازی ، بیش از ۵۰۰۰۰ کمبو یا تمام کننده ی مختلف در این بازی وجود دارد که بازیباز می تواند از طریق بخشی در بازی به نام combo laboratory چندین کمبو را با یکدیگر ترکیب کند و کمبو های جدید ایجاد کند. وجود این بخش سبب می شود که مخاطب هر بار به قصد اینکه شاهد کمبوی زیباتر و جدید تری باشد بازی را از ابتدا شرع کند و با تولید کمبو های جدید از بازی لذت ببرد.
البته تمام کمبو ها به این جا ختم نمی شوند بلکه سازندگان تدارک ویزه ای برای این بخش در بازی دیده اند . تعدای کمبوی بسیار زیبا و البته قوی نیز در جریان بازی وجود دارد که تنهایی زمانی قابل استفاده و قعال خواهد شد که میزان تمرکز Nilin به حد مشخصی برسد . این ضربات S pressens نام دارند که دارای انواع مختلفی نیز می باشند که مهم ترین ان ها حالت Logic bomb می باشد. در این حالت Nilin به هنگام مبارزه یک ماده ی انفجاری بسیار قوی را بر روی بدن دشمن جا سازی می کند و با هل دادن او به سمت سایر دشمنان سبب می شود که با انفجار ماده ی انفجاری دشمنانی که تا فاصله ی معینی از محل انفجار قرار دارند نابود شوند.
همچنین Nilin این قابلیت را نیز دارا است که می تواند ربات ها را هک کند و با تغییر سیستم آن ها ، از آن ها به عنوان یار برای خود در مقابله با دشمنان استفاده کند . در واقع می توان گفت گیم پلی Remember Me ترکیبی از مبارزات هیجان انگیز بازی های اکشن چون سری Batman  همراه مخفی کاری های موجود در بازی های این سبک چون Splinter Cell  می باشد. همچنین زامبی های نیز در این بازی وجود دارند که البته در موارد بسیار کم شاهد مبارزه و رویارویی با آن ها خوایهم بود. البته آن ها در فاضلاب های شهر وجود دارند و مانند سری رزیدنت اویل همواره در سر ره شما وجود نخواهند داشت.
بازی تا حدودی شبیه به عناوین جهان آزاد می باشد ولی نه به حدی که همانند سری GTA  قادر به گشت و گذار در محیط و شهر باشید بلکه تنها قادرید روش های انجام ماموریت و همچنین اطلاعاتی درباره ی اهداف خود را از طریق جست و جو در محیط بیابید. البته شما می توانید به فروشگاه های موجود در بازی مراجعه کنید و با خرید حافظه ی مورد نظر خود اطلاعاتی که درباره ی هدف خود نیاز دارید را بی هیچ مشکلی به دست آورید.
همانطور که گفته شد Nilin یک شکارچی ذهن است و به راحتی می تواند حافظه ی افراد را تغییر دهد . او بدون اینکه نیاز به سلاحی داشته باشد می تواند با نفوذ به خاطرات هدف خود و تغییر آن ها به نوعی که باعث شود هدف مورد نظر دچار عذاب وجدان شود ، باعث شود هدف خود کشی کند و وی بدون حتی دست زدن به اسلحه هدف خود را نابود کرده باشد. به این ترتیب نباید انتظار وجود سلاح های گرم را در طول گیم پلی بازی داشت زیرا Nilin خود بزرگترین سلاح را دارا است و ان توانایی نفوذ به ذهن دشمنان خود و تغییر آن به سود خود می باشد.

 

مرا به خاطر آور
Remember Me عنوانی است که در ابتدا ساخت ان متوقف شده بود و می رفت که به عناوین بپیونند که هیچ وقت ساخته نشدند ولی شرکت Capcom که به خوبی از پتانسل بالای این بازی با خبر بود امتیاز ساخت آن را خریداری کرد و حال شاهد یک IP جدید هستیم که می تواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد. وجود داستانی جالب که به آینده ی تاریک بشریت می پردازد و عوقاب پیشرفت تکنولوژی را به تصویر می کشد یکی از نقاط قوت این بازی می باشد. همچنین گیم پلی بسیار جذاب و هیجانی ببازی و وجود ایده های نوآورانه در این بخش چون سفارشی سازی کمبو ها هر چه بیشتر Remember Me را به یک عنوان تراز اول تبدیل کرده است .

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS:Windows Vista®/XP, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® CoreTM2 Duo 2.4 Ghz or better, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz or better
Memory:2 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® 8800GTS or better, ATI Radeon™ HD 3850 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

سیستم پیشنهادی:

OS:Windows Vista®, Windows 7, Windows 8
Processor:Intel® Core™ Quad 2.7 Ghz or better, AMD Phenom™ II X4 3 Ghz or better
Memory:4 GB RAM
Graphics:NVIDIA® GeForce® GTX 560 or better
Hard Drive:9 GB HD space
Sound:Standard audio device
Other Requirements:Broadband Internet connection

 

تصاویری از محیط بازی:

Remember Me screenshots 01 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 02 small دانلود بازی Remember Me برای PC

Remember Me screenshots 03 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 04 small دانلود بازی Remember Me برای PC

Remember Me screenshots 05 small دانلود بازی Remember Me برای PC Remember Me screenshots 06 small دانلود بازی Remember Me برای PC

 

source دانلود بازی Remember Me برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Remember Me برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه مهم: کاربران محترم وبسایت دانلودها، با توجه به کپی رایت دار بودن سرور Direct Link 2 و شکایت شرکت مایکروسافت از لینک های قرار گرفته این شرکت بر روی این سرور، اکانت وبسایت و تمامی فایل های موجود بر روی آن پاک شده اند. اگر شما در حال دانلود از این سرور بوده اید، برای ادامه ی دانلود خود لطفا اینجا را مطالعه بفرمایید و بدون هیچ مشکلی فایل های خود را دریافت نمایید. ممنون از همکاری شما.

 

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Putlocker    Embedupload    Direct Link

 

——————————————————————-

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

توجه: کاربران عزیز بنا به درخواست زیاد شما عزیزان، لینک های سرور Direct Link 2 دوباره قرار داده شد. لطفا قبل از شروع دانلود از این سرور حتما اینجا را مطالعه نمایید.

 

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link 2    Direct Link

 

——————————————————————-

 

download دانلود بازی Remember Me برای PC دانلود Remember Me v1.0.1-FLTDOX

 


masoud بازدید : 23 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

Trine 2: Complete Story PC-SKIDROW

 

Trine 2 Complete Story cover دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 / Vista / XP
Processor: 2.0 GHz CPU (Dual Core recommended)
Memory: 1 GB
Hard Disk Space: 2.5 GB
Video Card: ATi Radeon HD 2400 or NVIDIA GeForce 7600 or better (Shader Model 3.0 needs to be supported)
DirectX®: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible
Additional: *Please note that Trine 2 may not run on most Intel graphics solutions used in 2004-2009. The game does run on new (2010-) Intel HD Graphics 3000 or better.

 

تصاویری از محیط بازی:

Trine 2 Complete Story screenshots 01 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC Trine 2 Complete Story screenshots 02 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Trine 2 Complete Story screenshots 03 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC Trine 2 Complete Story screenshots 04 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

Trine 2 Complete Story screenshots 05 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC Trine 2 Complete Story screenshots 06 small دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

 

source دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود بلاک کنید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 69 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.

Deadpool PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Deadpool pc cover دانلود بازی Deadpool برای PC

 

سیستم گیم پلی بازی هم با توجه به تریلر ها و توضیحات سازندگان جذاب هب نظر می رسد.در این بازی که در سبک Hack & Slash  ساخته می شود، می توانید به ذرادخانه ای از تفنگ های مختلف،پتک ها و انواع شمشیر و اسلحه های لیزری و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید.جالبی سیستم بازی اینجاست که خود شخصیت Deadpool با توجه به نحوه بازی کردن بازیکن با او حرف هایی می زند و ممکن است حتی به او کنایه هایی هم بزند.علاوه بر این خود Deadpool در صورتی که در جایی گیر کنید و ندانید که چه کار کنید،شما را را هنمایی می کند و به شما می گوید که کجا بروید و چه دکمه ای را بزنید.زیربنای سیستم مبارزاتی بازی بر پایه استفاده از هم از شمشیر و هم از اسلحه است.به صورت استاندارد،Deadpool با اسلحه و شمشیر مجهز شده اما می تواند در طی بازی پتک و دیگر سلاح را نیز به کار بگیرد.اکشن بازی با توجه به سبک بازی بسیار سریع است و شما را خسته نخواهد کرد.فنون و کامبو هایی که در بازی جاگذاری شده اند به چالش برانگیزی بازی کمک بسزایی کرده اند.

شخصیت پردازی در این بازی نیاز به خوب کار شدن دارد و با توجه به تریلر ها می توان گفت که این کار به خوبی انجام گرفته است.صداگذاری شخصیت Deadpool توسط Nolan North‌انجام می شود.کسی که صدایش را در بازی هایی مانند سری Assassin’s Creed در نقش دزموند و در سری Uncharted‌در نقش Nathan Drake شنیده ایم.پس نگران دیالوگ ها و برقرای ارتباط با صخیت بازی نباشید،چرا که صداگذاری ماهر در حال انجام این کار است.با توجه به تریلر های بازی می توان گفت که آقای نورت به خوبی از پس صداگذاری این شخصیت شوخ طبع کامیک های مارول بر آمده است.

 

گرافیک بازی به لطف موتور Unreal Engine 3 بسیار چشم نواز و زیباست.افکت خون ها و قطع شدن دست ها و پاها و غیره به خوبی از کار در آمده اند که باعث شده است تاثیر گذاری محیط و برقراری ارتباط با بازی و محیط آن بهتر باشد.البته قضاوت اصلی در رابطه با گرافیک بازی را تنها هنگام بازی کردن ان می توان کرد اما با توجه به تجربیاتی که با ساخته های High Moon Studios در سری Transformers داشتیم،میتوان گفت که گرافیک بازی هم به خوبی از کار در خواهد آمد.

Deadpool مخصوصا به خاطر شخصیت اصلی اش یکی از بازی های مورد انظار همگان مخصوصا در این دوره بی بازی ای خواهد بود.طبق روال هر ساله،با به پایان رسیدن امتحانات نوبت دوم،عرضه بازی ها نیز کم و کمتر می شود و با شروع مجدد سال تحصیلی مجددا شدت می گیرد و در امتحانات نوبت اول به اوج می رسد. بگذریم. به هر حال به توجه به اطلاعاتی که از این بازی در دست هست،میتوان انتظار یک بازی هیجان انگیز و خنده دار و صد البته جذاب را داشت.

منبع توضیحات: وبسایت بازی نامه

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E8200 @ 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750   
RAM: 2 GB RAM   
VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD4850 with 512MB RAM   
DX: 9.0c   
OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP       
HDD: 7 GB HD space
Sound: DirectX® 9.0c or later

 

تصاویری از محیط بازی:

Deadpool screenshots 01 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 02 small دانلود بازی Deadpool برای PC

Deadpool screenshots 03 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 04 small دانلود بازی Deadpool برای PC

Deadpool screenshots 05 small دانلود بازی Deadpool برای PC Deadpool screenshots 06 small دانلود بازی Deadpool برای PC

 

source دانلود بازی Deadpool برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Deadpool برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

 

نسخه فشرده ۴٫۵ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Deadpool برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 22 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

به جرأت می توان گفت که سری بازی های Mortal Kombat یکی از پر طرفدارترین بازی های مبارزه ای هستند که تا کنون راهی بازار شده اند. اما متأسفانه این سری از بازی ها پس از کنسول Sega Genesis و از زمانی که به صورت ۳D درآمدند، دیگر نتوانستند به دوران شکوه خود بازگردند. هر چند که نسخه های نسل ششم کنسول ها (PS2-Xbox-GameCube) جزو عنوان های خوب این سری از بازی ها به حساب می آیند، اما باز هم نتوانستند به محبوبیت نسخه های کلاسیک دست پیدا کنند. حال پس از ساخت بازی ناامید کننده MK vs. DC Universe شاهد یک نسخه جدید از این سری از بازی ها هستیم. Mortal Kombat جدید آمده تا تمام ناکامی های گذشته را پشت سر بگذارد و دوباره خود را به عنوان سلطان سبک بازی های مبارزه ای معرفی کند.

Mortal Kombat Komplete Edition-FLT | 8.8 GB

نسخه کم حجم BlakBox به پست افزوده شد

 

Mortal Kombat KE Cover دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

dvd دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

زمانی سری بازی های Mortal Kombat یکه تاز بازی های مبارزه ای بودند. دهه ۹۰ میلادی زمانی بود که هرکسی برای بازی کردن آن سر و دست می شکاند. بازی ای که توانسته بود دستگاه های Arcade در پارک ها و کلوپ ها را به تسخیر خود در آورد. بازی ای که شاید خیلی ها Sega Mega Drive خود را فقط برای آن خریداری کردند. اما از زمانی که بازی های سه بعدی و بازی های مبارزه ای دیگری مانند Tekken وارد شدند، سری بازی های Mortal Kombat نمایش کمرنگ تری از خود نشان دادند. شاید بازی هایی مانند Mortal Kombat: Deception و Mortal Kombat: Deadly Alliance را بتوان از نسخه های موفق بسیار خوب این بازی روی کنسول ها نام برد، اما نتوانستند به محبوبیت گذشته دست پیدا کنند. با عرضه نسخه Mortal Kombat vs. DC Universe سازندگان به نوعی تیر خلاص را بر پیکر این بازی زدند تا نسخه های قدیمی این بازی همچنان به عنوان اسطوره ای از این سری بازی ها نام برده شوند. سازندگان با شکست عنوان Mortal Kombat vs. DC Unversed تصمیم گرفتند که نسخه جدید این سری از بازی ها را با استفاده از المان ها موفقیت آمیز نسخه های کلاسیک بسازند. از نمایش های اولیه کاملا مشخص شد که این بازی قصد دارد تا ناکامی های گذشته خود را جبران کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 32-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz | AMD Athlon X2, 2.8 GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GTS | AMD Radeon 3850 or better

DirectX®: 10

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: 64-bit: Windows Vista, Windows 7, Windows 8

Processor: Intel Core i5 750, 2.67 GHz | AMD Phenom II X4 965, 3.4GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6950 or better

DirectX®: 11

Hard Drive: 10 GB HD space

Additional: Windows XP and DirectX® 9.0c and below not supported

 

تصاویر محیط بازی :

Mortal Kombat KE S2 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S1 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

Mortal Kombat KE S4 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S3 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

Mortal Kombat KE S6 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC Mortal Kombat KE S5 s دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC

 

caution دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود DVD1 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۴ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۵ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۷ (اصلاح شد) :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

 

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود DVD2 به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    RodFile    Direct Link

 

————————————————————–

source دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC توضیحات : نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PCدانلود نسخه BlakBox در پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۴ (اصلاح شد) :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۵ (اصلاح شد):    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :    EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :    EmbedUpload    Direct Link

 

download دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای PC دانلود فایل Fix زبان بازی در نسخه بلک باکس

 


masoud بازدید : 15 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

داستان بازی همانند نسخه قبل در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است.در واقع بخش از بخش داستانی و کمپین بازی،حاضل روایت و فلش بک های ذهن یک سرباز روسی اسیر شده توسط آلمان ها خواهد بود.همچنین بازی شامل نبرد های جنگ جهانی دوم در شرق اروپا و فتح برلین نیز می شود. سیستم گیم پلی بازی در این نسخه بسیار چالش برانگیز تر و بهتر و صد البته واقعی تر خواهد بود.در این نسخه به وسیله موتور قدرتمند بازی،Essence Engine 3 ، نوع جدیدی از Line Of Sight با نام TrueSight‌طراحی شده است.هدف از شراحی TrueSight شبیه سازی هرچه واقعی تر دید سربازان در محیط های مختلف است.در واقع به وسیله تکنولوژی TrueSight‌سربازان در  محیط های مختلف رنج دید و در نتیجه رنج حمله متفاوتی خواهند داشت. از دیگر المان های گیم پلی بازی می توان به محیط های تخریب پذیر و سیستم ColdTech اشاره کرد.در سیستم ColdTech سعی شده تا آب و هوای بازی هرچه واقعی تر جلوه کند.در واقع به طور کلی آب و هوا در بازی یک فاکتور حیاتی به شمار می رود که می تواند باعث بهتر شدن و یا بد تر شدن کارایی سربازان شما بشود.مثلا سرعت حرکت سربازان در جاهایی که برف عمیق دارند کمتر خواهد بود.حتی آب و هوا سرنوشت مرگ و زندگی سربازان شما را نیز تعیین خواهد کرد.به عنوان مثال،یک سری دریاچه های یخ زده در بزای تعبیه شده است که سربازان می توانند از روی آن رد شوند.در حین این رد شدن ممکن است یخ شکسته و سربازان شما غرق شوند.مورد دیگر این است که اگر سربازان شما برای مدت زمان زیادی در بیرون از پایگاه شما و در سرما باشند دچار سرمازدگی و یخ زدگی خواهند شد و خواهند مرد!البته چاره این کار این است که سربازان خود را نزدیک آتش نگه دارید.

Company of Heroes 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

company of heroes 2 pc cover دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

گرافیک بازی نیز به لطف موتور قدرتمند استودیو Relic Entertainment بسیاز عالی است.حتی طراحی صورت سربازان در این بازی با دقتی باورنکردنی انجام شده است.شکل و طراحی اسلحه ها،ساختمان ها،ادوات جنگی مانند تانک و المان های محیطی بازی نظیر درختان و کوه ها و صخره بسیار عالی و با جزئیات کار شده اند.سبک استراتژیک بازی و نمای آن از بالا،به همراه گرافیک پرجزئیات بازی باعث شده است تا خود را واقعا در جنگ جهانی دوم احساس کنید.بازی با این ویژگی هایش واقعا برای خلق صحنه های سینمایی ساخته شده است.در هر صحنه بازی شما در واقع شاهد یک فیلم از جنگ جهانی دوم هستید.

Company Of Heroes 2 پس از ورشکسته شدن THQ به SEGA واگذار شد.با اینکه شرکت THQ به دلیل بد شانسی نتوانست با مسائل مالی به خوبی کنار آید اما با سپردن IP هایش به شرکت های قدر،بازیکنان را نا امید نکرد.این را می توان از موفقیت بازی Metro Last Light حدس زد.این نسخه از سری Company Of Heroes حتی اگر گرافیکی عالی نداشته باشد،که دارد،باز هم بازی ای وسوسه انگیز است و دل هر استراتژی بازی را به دست آورده است.سیستم گیم پلی بی نظیر بازی باعث شده است تا همگان به این بازی به چشم دیگری نگاه کنند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: 2 GHz dual core CPU, Intel Core 2 Duo or better
RAM: 512 MB system memory
Graphics: DirectX 9 video card with 256 RAM, Nvidia 8000-series or Radeon 3000-series or integrated graphics such as Intel HD3000 or HD4000.
Operating system: Windows XP SP3
HDD: 12 GB hard disk space

 

سیستم پیشنهادی:

CPU: 2.6 GHz quad core processor, Intel Core i5,or AMD FX 8000-series or better
RAM: 2 GB (4 GB for 64 bit Operating System)
Graphics: DirectX 11 card with 512 MB RAM, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better.
Operating system: Windows 7 SP1
HDD: 12 GB hard disk space

 

تصاویری از محیط بازی:

company of heroes 2 screenshots 01 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC company of heroes 2 screenshots 02 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

company of heroes 2 screenshots 03 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC company of heroes 2 screenshots 04 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

company of heroes 2 screenshots 05 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC company of heroes 2 screenshots 06 small دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

source دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ (اصلاح شد):       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ (اصلاح شد):       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :       Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

 

نسخه فشرده ۷٫۸ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ (اصلاح شد):     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 17 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
یک بازی ۲بعدی آرکید/جنگی ماجرایی می باشد که بر اساس بازی های سبک کلاسیک دهه ی ۹۰ میلادی ساخته شده است. هسته ی گیم پلی بازی به طور حرفه ای مدرنیزه شده و اکنون نیاز به بازخوردهای گیمرهای مختلف از سرتاسر دنیا را احساس می کند. شما در بازی به عنوان یک "ارک" بی رحم یا یک "الف" جادوگر برای خونخواهی یاران خود از دشمن ظاهر خواهید شد. در حالت بازی تکنفره می توانید بین شخصیت های مختلف بازی که به یکدیگر متصل می باشند تغییر کنید و از فضای ۲بعدی بسیار زیبای بازی همراه با سناریوهای جالب و داستان های فکاهی آن لذت ببرید.

Arson And Plunder PC-VACE

 

Arson and Plunder pc cover small دانلود بازی Arson And Plunder برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Arson and Plunder screenshots 01 small دانلود بازی Arson And Plunder برای PC Arson and Plunder screenshots 02 small دانلود بازی Arson And Plunder برای PC

Arson and Plunder screenshots 03 small دانلود بازی Arson And Plunder برای PC Arson and Plunder screenshots 04 small دانلود بازی Arson And Plunder برای PC

 

source دانلود بازی Arson And Plunder برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب، بازی را اجرا نمایید.

 

caution دانلود بازی Arson And Plunder برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Arson And Plunder برای PC دانلود:    Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 63 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

از چند ماه قبل همه سایت های بازی و مجلات معتبر روی این موضوع بحث داشتند که بازی بعدی شرکت معروف Blizzard چه خواهد بود؟ دلیل این بحث زمزمه هایی مبنی بر پرده برداری از یک بازی جدید که توسط این شرکت و در محافل مرتبط و سایت ها به طور سری در حال تولید بود. بحث ها تا آنجا پیش رفت که همه گزینه ها حذف شدند و فقط دو گزینه باقی ماند. Star Craft2 یا Diablo III؟ این کاملاً معلوم بود که این شرکت روی بازی جدیدی سرمایه گذاری نکرده است و فقط این دو بازی می توانستند بازی های جدید این شرکت باشند.
اما بالاخره مدتی قبل در همایشی که در زمینه های بازی های کامپیوتری در کره جنوبی و در شهر سئول برگزار شده بود ، پرده از این راز برداشته شد. بازی جدید بازی نبود جز Star Craft 2. یک بازی افسانه ای که از بهترین بازیهای استراتژی در زمان خود به حساب می آمد.
خبرنگار IGN یکی از معتبر ترین سایت های بازی که در این همایش حضور داشته در این مورد می نویسد:
فیلمی از یک سفینه فضایی پخش می شود. هنوز معلوم نیست که جریان چیست. تصویر روی در فلزی سفینه زوم می شود.در باز می شود و یکی از فرماندهان Terranها در حالیکه سیگاری بر لب دارد ظاهر می شود. تعداد زیادی موجودات شبیه به مارماهی ها در تصویر وجود دارند. این ها از موجوداتی هستند که به نام Zerg رسماً معرفی شد!

 |کرک نهایی بازی Razor1911 و روش کرک کردن بازی افزوده شد|

 

 starcraft 2 cover دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

 

5 تفاوت کلی Star Craft2 و War Craft3
شاید بازی StarCraft2 یک رقیب برای بازی WarCraft3 به حساب می آید. بعد از نمایش فیلم بازی و قسمت هایی از بازی اصلی می توان از هم اکنون ۵ فرق اساسی بین اسین دو بازی را عنوان کرد.تفاوت هایی که ممکن است بر فروش و میزان بازی StarCraft2 تاثیر زیادی بگذارد.

- کیفیت در برابر کمیت
در بازی WarCraft3 شما می توانستید از هر نوع وسیله جنگی و نیروی نظامی تعداد مختصری را انتخاب نمایید و حمله خود به دشمن را ترتیب دهید. اما بازی StarCraft2 بازی اعداد نیز هست. شما باید در این بازی تعداد زیادی از هر نوع نیروی جنگی را به همراه داشته باشید. اگر شما نسخه اول بازی را انجان داده باشید به این نتیجه می رسید. حمله غافلگیر کننده به همراه نیروهای زیاد (حتی از نوع ضعیف) می تواند موثر بوده و دشمن مقابلتان را نابود کند. در واقع شما باد دارای این قدرت و مهارت باشید که گروه های بزرگ از نیروهای خود را به خوبی کنترل و رهبری کنید.
- تاکید بیشتر بر منابع و اقتصاد
در این بازی دسترسی به منابع حرف اول را می زند. شما باید در دسترسی به منابع سرعت عمل لازم را داشته و در مرد آنها به شدت صرفه جویی کنید.
- حمله پیوسته
بر عکس WarCraft3 که حمله باید با مقدمات و روش های خاصی انجام می شد در این بازی باید به حملات های پیوسته و جویباری دست بزنید. دشمن هم بذون شک به این نوع حمله ها حتی در اوایل بازی دست خواهد زد. اگر دشمن در یک مکان ساکن شد و شما کاری بر علیه آن انجام ندادید ، می تواند بعد از مدت اندکی همه منابع آن محل را جذب کند و خود را مستحکم نماید.
- تفاوت حرفه ای ها و آماتورها
در بازی WarCraft3 تفاوت آنچنان بارزی بین آماتورها و حرفه ای ها نبود. در واقع این تفاوت به اندازه ای نیست که باعث حذف زودهنگام یک آماتور در بازی شبکه ای شود. اما در StarCraft2 این تفاوت بارز است. یک حرفه ای می تواند با چند برابر سرعت یک آماتور به ساخت و ساز بپردازید و در عرض چند دقیقه خود را بر رقیب آماتورش تحمیل نماید.
- استراتژی های متفاوت
در بازی StarCraft2 باید استراتژی های متفاوتی داشته باشید. برای نمونه از دست دادن چند ثانیه می تواند باعث شکست شما شود. همچنین در نبردها انتخاب جهت و جایگاه مناسب می تواند باعث پیروزی شما شود و بر عکس آن فاجعه به بار خواهد آورد. به نظر می رسد هوش مصنوعی این بازی بالاست و یک اشتباه می تواند نیروهای دشمن را به پیروزی نزدیک نمایید.

 

توضیحاتی در مورد بازی Starcraft II: Wings of Liberty :

شرکت سازنده: Blizzard Entertainment

شرکت ناشر: Activision Blizzard

تاریخ انتشار: ۲۷ جولای ۲۰۱۰

درجه بندی: برای نوجوانان

 

حداقل سیستم مورد نیاز :

۲٫۶ GHz Pentium IV or equivalent AMD Athlon processor
1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista/Windows 7 users)
12 GB hard disk space
128 MB NVIDIA GeForce 6600 GT or ATI Radeon 9800 PRO video card or better
Windows XP/Windows Vista/Windows 7 (With the latest Service Packs) And DirectX 9.0c.)

 

starcraft 2 1 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 2 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

starcraft 2 3 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 4 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

starcraft 2 5 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty starcraft 2 6 دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty

 

 source دانلود بازي فوق العاده زيباي Starcraft II: Wings of Liberty توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، به نصب بازی بپردازید. به ۲ حالت می توانید بازی را نصب کنید: به طریق آفلاین و یا آنلاین. اگر از حالت آفلاین برای نصب بازی استفاده می کنید ، از سریال نامبر زیر استفاده نمایید.
G8MN8UDG6NA2ANGY6A3DNY82HRGF29ZH
اگر در حالت آنلاین به نصب بازی بپردازید ، در هنگام درخواست سریال فعال سازی ، بر روی گزینه Promt Later کلیک کنید تا بعدا سریال را وارد نمایید. پس از اتمام نصب بازی ، بازی را به صورت آنلاین آپدیت کنید تا به آخرین نسخه خود به روز شود. سپس فایل اجرایی SC2_COPY.exe را اجرا نمایید تا جزئیات اضافی نصب شود. سپس فایل اجرایی keytro.exe را اجرا نمایید و دکمه F2 را بزنید تا بازی شما در حالت آفلاین فعال سازی شود. تمامی فایل های فشرده با ۵% قابلیت Recovery می باشند و سالم هستند. روش کرک بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: دقت داشته باشید که از کرک موجود در پوشه بازی که دانلود نموده اید استفاده نکنید و از کرکی که در آخر همین پست با نام " کرک نهایی بازی Razor1911" می باشد استفاده نمایید.

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۹:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۰:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۱:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۲:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۳:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۴:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۵:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۶:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۷:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۸:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۱۹:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۰:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۱:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۲:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۳:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۴:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۵:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۶:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۷:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۸:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲۹:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۰:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۱:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۲:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۳:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۴:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۵:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۶:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۷:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۸:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳۹:           Rapidshare     Mediafire    Direct Link

 

 دانلود به صورت پارت های ۲GB:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare

دانلود پارت ۲:             Rapidshare

دانلود پارت ۳:             Rapidshare

دانلود پارت ۴:             Rapidshare

دانلود پارت ۵:             Rapidshare

 

 - کرک نهایی بازی Razor1911

 


masoud بازدید : 18 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
e ترکیبی از بازی Counter-Strike که برنده جایزه شده و Source که تکنولوژی پیشرفته ای در زمینه بازی می باشد را با هم به ارمغان آورده است. با آخرین دستاوردها و تفکرات حرفه ای در گرافیک بازی ، و همچنین آپدیت شدن صداها و حرکات طبیعی بازیکنان ، بازی شکلی تازه به خود گرفته است. گرافیک بازی بسیار بهبود پیدا کرده و تعداد بسیاری نقشه بازی به آن افزوده شده است. از ویژگی هایی که در این نسخه می توان به مواردی اشاره کرد همچون: افزودن امکاناتی به برخی از تفنگ ها که در یک لحظه به شلیک ۲ گلوله بپردازد ، برطرف کردنی باگ که تفنگ مقداری آهسته می شود ، برطرف کردن مشکل بمب C4 که قبل از منفجر شدن به شما پول می داد ، اضافه کردن صداهای ترکیب شده در منوی کاربری . شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 |روش تبدیل زبان بازی به انگلیسی افزوده شد|

 

 counter cover دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

توضیحاتی در مورد بازی Counter Strike: Source v45 Non-Steam :

شرکت سازنده: Valve Corporation

نسخه بازی: ۱٫۰٫۰٫۴۵

قابلیت چند نفره ( مالتی پلیر) : بله

ژانر: اکشن

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor 1.7 GHz, 512 MB RAM, graphics card with support for DirectX ® 8.1 (requires support SSE), Windows ® Vista/XP/2000, Mouse, Keyboard, Internet access

 

توضیحاتی در مورد نسخه کنونی:

Protocol version 15
Exe version 1.0.0.45 (cstrike)
Exe build: 20:54:47 Jul 23, 2010 (4274) (215)
Emulator: RevEmu 9.8.3
To assign a name to the console: name Vasya

 

counter 1 دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam counter 2 دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

counter 3 دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam counter 4 دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

counter 5 دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam

 

source دانلود بازي بسيار زيباي Counter Strike: Source v45 Non Steam توضیحات: پس از دانلود بازی و اکسترکت فایل های فشرده ، به یک فایل اجرایی برخورد می کنید ، آن را اجرا نمایید و بازی را استخراج کنید. سپس به فولدر رفته و بر روی Run_CSS.bat کلیک کنید و آن را اجرا نمایید. حال به اجرای بازی بپردازید. تمامی فایل های فشرده با ۵% قابلیت ریکاوری می باشند و سالم هستند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: برای انگلیسی کردن زبان بازی ، وقتی که بازی را دانلود کردید و از حالت فشرده خارج کردید و فایل Counter Strike Source V45.exe را اجرا کردید ، سپس به داخل فولدر Counter Strike Source V45 رفته و فایل rev.ini را پیدا کرده و باز کنید. سپس به دنبال خطی بگردید که نوشته شده  Language = Russian ، سپس به این حالت تبدیل کنید Language = English سپس تغییرات را ذخیره نمایید.

 

 

دانلود پارت ۱:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۳:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۴:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۵:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۶:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۷:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۸:             Rapidshare     Mediafire    Direct Link

 

masoud بازدید : 103 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی اکشن IGI به فارسی ” آی جی آی ” یکی از بازیهای قدیمی و پرطرفدار در سبک اول شخص است که تقریبا همه با این بازی رایانه ای آشنایی دارند. ماموریت شما در این بازی حمله و نفوذ به یک پایگاه نظامی است و باید به تنهایی و بصورت مخفی وارد مقر دشمن شوید و ماموریت های مختلفی را انجام دهید.

بازی ای جی ای 2

IGI 2 Covert Strike RIP | Size: 170 MB | Mediafire & Rodfile & Uploadbaz Link

سلاحهای متنوع و گونانون ، تجهیزات مختلف مانند دوربین دید در شب ، نقشه و … در طول بازی بدست خواهید آورد که برای انجام ماموریتها به کمک شما می آیند. هوش مصنوعی بازی نیز بسیار قوی طراحی شده و این موضوع باعث شده تا بازی به واقعیت نزدیک تر باشد.

اما در مورد حجم بازی نیز باید گفت حجم بازی در حالت معمولی ۱٫۳ گیگابایت است که سایت ۳ سوت دانلود با فشرده سازی حجم بازی را تا ۱۷۵ مگابایت کاهش داده است.

عکس بازی igi2

بازی آی جی آی 2

اسکرین شات بازی IGI 2

دانلود دانلود از سایت Mediafire با حجم ۱۷۵ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Rodfile با حجم ۱۷۵ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Uploadbaz با حجم ۱۷۵ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم بیشتر حال میکنی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 509
  • بازدید کلی : 7,273