loading...
HOUSEOFGAMES
masoud بازدید : 1223 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

آپدیت جدید بازی محبوب Resident Evil 6 عرضه شد. در این آپدیت شما می توانید بوسیله ی شخصیت های بازی Left 4 Dead 2 در حالت The Mercenaries: No Mercy به بازی بپردازید. همچنین مشکل Out of memory که در اثر تداخل با برخی از کارت گرافیک ها بود، برطرف شد. تعدادی از مشکلات جزئی نیز برطرف شده است. برای دانلود آپدیت می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Resident.Evil.6.Update.2.REPACK-RELOADED

 

RE6 pc cover small دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2

 

source دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 توضیحات نصب: پس از دانلود، ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. حال فایل فشرده را اکسترکت نموده و به نصب آپدیت بپردازید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

 

download دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 لینک دانلود – 204.5 مگابایت | لینک کمکی

 

download دانلود آپدیت جدید بازی Resident Evil 6: Update 2 - برای دانلود بازی Resident Evil 6 بر روی اینجا کلیک نمایید.

 


masoud بازدید : 32 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Thunder Wolves-RELOADED | 760 MB

 

Thunder Wolves دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

 

تصاویر محیط بازی :

Thunder Wolves S2 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S1 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

Thunder Wolves S4 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S3 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

Thunder Wolves S6 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC Thunder Wolves S5 s دانلود بازی Thunder Wolves برای PC

 

source دانلود بازی Thunder Wolves برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی Thunder Wolves برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Thunder Wolves برای PC پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Thunder Wolves برای PC لینک دانلود – 764 مگابایت | لینک کمکی

 

 


masoud بازدید : 24 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
نسخه ی دوم از بازی خلوتگاه یا همان Sanctum می باشد . این بازی مخلوطی از ژانر استراتژیکی و اکشن اول شخص است . تمام تلاش خود را برای محافظت از هسته های تولید اکسیژن انجام دهید ، بیگانگان در پی نابود سازی این مکان ها هستند که با نابودی آنها ، بشر نیز نابود می شود . نسخه ی جدید با قابلیت های بیشتری در دسترس است ، می توانید به صورت سفارشی برج ها، سلاح ها و سایر ابزارهای جنگی را در اول بازی انتخاب نمایید ، اما آن ها را عاقلانه و درست انتخاب کنید ، زیرا شما تنها خط دفاع بشریت در مقابل بیگانگان هستید ! ساخت دیوار و برج قبل از حمله دشمن از جمله وظایف شما هستند . در مراحلی از بازی ، گیم پلی بازی به صورت اکشن اول شخص دنبال می شود .

 

Sanctum 2-RELOADED | 1.5 GB

 

Sanctum 2 دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7, Windows 8

CPU: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2, or equal at 1.6GHz or better

RAM: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 9.0c-compatible, SM 3.0-compatible

DirectX®: 9.0c

Hard Drive: 2 GB HD space

Sound: DirectX 9.0c-compatible, 16-bit

Other Requirements: Broadband Internet connection

 

تصاویر محیط بازی :

Sanctum 2 S2 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S1 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

Sanctum 2 S4 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S3 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

Sanctum 2 S6 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC Sanctum 2 S5 s دانلود بازی Sanctum 2 برای PC

 

source دانلود بازی Sanctum 2 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. سپس بازی را توسط فایروال خود بلاک نمایید و از بازی لذت ببرید .

 

caution دانلود بازی Sanctum 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Sanctum 2 برای PCدانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   EmbedUpload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   EmbedUpload    Direct Link

 

 


masoud بازدید : 19 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
با نسخه سوم از سری بازی های Princess Isabella 3: The Rise of an Heir در خدمت شما علاقه مندان به بازی های HOG هستیم.در ادامه نبرد های ایزابلا و جادوگر خبیث یک بار دیگر جادوگر پیروز شد و ایزابلا را به سنگ تبدیل کرد.بلا ، دختر او که توسط یاران با وفای شاهزاده و اژدها نجات پیدا کرد.اکنون شما در نقش بلا ، می بایست تلاش کنید افتخار گذشته را به دست آورده و دوباره به قلمرو پادشاهی را به دست آورید.نبرد های چند باره و هیجان انگیز با جادوگر در این نسخه از بازی قطعا نظرشما را جلب خواهد کرد. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  
 

Isabella Cover دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Isabella S1 دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC Isabella S2 دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Princess Isabella 3: The Rise of an Heir برای PCلینک دانلود – 515.6 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 74 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

بعد گذشت یک قرن از وقایع صورت گرفته در بازی Might & Magic Heroes VI، که تقدیر رهبرانه ی یک فرمانروایی را تعیین کرده، نسخه ی جدید این بازی با نام Shades of Darkness با دو موضوع نبرد جدید پا به عرصه ی بازی ها می گذارد. لحظه های اساسی در تاریخ سیاه تر Ashan که آینده ی مردمان زیرزمینی رو به نابودی را توصیف خواهد کرد و بقای فرقه ی در حال انقراض Spider Queen را تصمیم گیری می نماید. سرنوشت دو فرقه ی افسانه ای به دستان شماست! دو فرقه با نام های Dark Elves of Dungeon و فرقه ی Necromancers of Necropolic!

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness PC-RELOADED

 

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness pc cover small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP / Windows Vista® / Windows® 7 (only)
Processor: 2.0 GHz Intel® Core™2 Duo E4400 or 2.6 GHz AMD Athlon™ X2 5000+(2.0 GHz Intel Core 2 Duo E6400 or 2.8 GHz AMD Athlon II X2 240 or higher recommended)
Memory: 1 GB Windows XP or 1.5 GB Windows Vista/7 (2 GB recommended)
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c-compatible or higher recommended (see supported list)*
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 11 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 01 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 02 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 03 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness screenshots 04 small دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC

 

source دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Might and Magic Heroes VI Shades of Darkness برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 12 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
– رنه ملوت ، نام پدرخوانده شماست.هرچه در زندگی دارید را مدیون او هستید.حال ، تصور کنید برای او اتفاق ناگواری افتاده و ناپدید شده است.برای پیدا کردن او به تحقیق پرداخته و طبق شواهد محلی را برای پیدا کردن او مورد نظر قرار می دهید.اما در راه با حمله گله گرگها رو به رو شده ،به نزدیک روستای منطقه می گریزید. در این روستا با اتفاقات عجیب و غریبی رو به رو می شوید.مردم هرگز سخن نمی گویند.فضای حاکم بر روستا واقعا ترسناک است.داستان اما هرچه جلو می رود گیج کننده تر می شود.آیا واقعا ارتباطی میان گم شدن ملوت و این روستای ترسناک وجود دارد ؟ با در کنار هم قرار دادن سر نخ ها معمای بازی را حل کنید. در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  
 

Shiver Cover دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Shiver S1 دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC Shiver S2 دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 password دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Shiver 3: Moonlit Grove برای PCلینک دانلود – 766.1 مگابایت | لینک کمکی    

 

 


masoud بازدید : 20 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی ریسینگ بسیار زیبا و جذاب برای PC می باشد که پس از موفقیت های نسخه های آندرویدی و آیفون ، نسخه ی ویندوز آن نیز ساخته و روانه بازار شد . در این بازی می بایست تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید ، در این راه می توانید از انواع ماشین ها استفاده کنید که قابلیت شخصی سازی را نیز خواهید داشت . این بازی برای کسانی که هیچ وقت نمی خواهند از ترمز استفاده کنند بسیار مناسب می باشد ! قابلیت بازی کردن آنلاین به صورت ۴ نفره ، داشتن نیتروژن ، مسیرهای متنوع برای مسابقه در شرایط آب و هوایی مختلف ، داشتن بخش مرحله ای و … از سایر ویژگی های این بازی جذاب می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را مشاهده نمایید .

 

Mini Motor Racing EVO-FANiSO | 1.0 GB

 

Mini Motor Racing EVO دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

سیستم مورد نیاز بازی:

OS : Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8

CPU: 2GHz or equivalent processor

Memory: 2 GB RAM

Video Card: 128mb video RAM with Shader Model 2.0 or higher

HDD Space: 1.5 GB HD space

DirectX®:9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

Mini Motor Racing EVO S2 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S1 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S4 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S3 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

Mini Motor Racing EVO S6 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC Mini Motor Racing EVO S5 s دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC

 

source دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Mini Motor Racing EVO برای PC دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Embedupload     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Embedupload     Direct Link

 

 


masoud بازدید : 17 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
عنوان یک بازی دوبعدی و زیبا برای PC می باشد . گومز ، یک شخصیت دو بعدیست که در جهانی دو بعدی زندگی می کند.تصور کنید چه بر سر او خواهد آمد اگر به دنیایی سه بعدی گام بگذارد ؟. او را طی سفری ماجراجویانه به دنیای جدید خواهد رفت که در آنجا سویگان تازه ی زمان-مکان بر وی رخ خواهد نمود. او در برخورد با اشیا و ساختارهای سه بعدی با تعاریف جدیدی رو به رو می شود و در طی بازی شما را با معماهای دشواری مواجه می کند.در این جهان هیجان انگیز به کاوش بپردازید ، معماها و پازل ها را حل کرده ، گنجینه های پنهان را بازیابید.گومز می بایست به درکی درست از این کیهان برسد و در این راه حقایق جدیدی نیازمند کشف و بررسی هستند.

 

FEZ-FLT | 550 MB

 

Fez PC دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

تصاویری از محیط بازی:

Fez Screenshot S2 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S1 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S4 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S3 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

Fez Screenshot S6 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC Fez Screenshot S5 s دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC

 

source دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل BIN بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی دوبعدی و محبوب FEZ برای PC لینک های دانلود :    Embedupload     Direct Link

 

 


masoud بازدید : 16 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
سری جدید آخرین نسخه بازی اول شخص تیر اندازی اول شخص و دارای دنیای باز Far Cry 3 می باشد که توسط شرکت Ubisoft Montreal ساخته شده است. محیط این بازی یک جزیره زیبای دارای محیط های باز می باشد که ستاره فیلم های اکشن دهه ۸۰ مانند ترمیناتور و بیگانگان یعنی Michael Biehn در نقش شخصیت محبوب این سری بازی ها Rex Colt قرار گرفته است و باید مراحل بازی را برای شکست دادن ارتش Cyborg سپری کند. داستان بازی در سال ۲۰۰۷ رخ می دهد. Ubisoft گفته است که بازی به سبک بازی های قدیمی دهه ۸۰ شکل گرفته است. جایی که شما باید دل دختر داستان را بدست آورید، دشمنان را بکشید و دنیا را نجات دهید. دنیا در معرض جنگی هسته ای قرار گرفته است و برای نجات آن باید مسیرهایی برای صلح پیدا کرد. Far Cry 3: Blood Dragon یک بازی تیر اندازی مستقل بدون نیاز به بازی اصلی Far Cry 3 می باشد. این بازی برای کامپیوتر در تاریخ ۱ می منتشر شده است. موسیقی های این بازی همگی توسط شرکت Melbourne electronic ساخته شده اند. نیروی نظامی A U.S. cyborg باید راهی برای صلح و از بین رفتن خطرات جنگ هسته ای را پیدا کند. برای این کار باید سلاح هسته ای قدرتمند موجود در این جزیره را پیدا کنند. کماندوی محبوب Rex Power Colt برای بدست آوردن اطلاعات در این زمینه و اتفاقاتی که در این جزیره می افتد ، به آنجا می رود…

Far Cry 3: Blood Dragon PC-RELOADED

 

Far Cry 3 Dragon Blood pc cover دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.66 GHz Intel® Core™2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon™ 64 X2 6000+
Memory: 2 GB
Graphics: 512 MB DirectX® 9.0c–compliant
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: DirectX 9.0c–compliant

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.93 GHz Intel® Core™ i3-530 or 3.10 GHz AMD Phenom™ II X2 550 or better
Memory: 4 GB
Graphics: 1024 MB DirectX 11–complaint or higher
DirectX®: DirectX® 11
Hard Drive: 3 GB HD space
Sound: 5.1 surround sound

 

تصاویری از محیط بازی:

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC Far Cry 3 Dragon Blood screenshots 06 small دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC

 

source دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی در فولدر install/bin جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

 


masoud بازدید : 15 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
Mysteries of the Undead – یک بازی HOG با داستانی جذاب است.به جزیره زامبی ها سفر کرده و از علت وقوع این حوادث هولناک پرده برداری کنید. سالها پیش چنانچه شایعه شده است مردم این جزیره که انسانهای معمولی بودند یکسره دچار یک بیماری درمان ناپذیر شده و به زامبی تبدیل شدند.همکنون یک تیم تحقیقاتی از سوی آزمایشگاه پرسیوس که با تلاش های دانشمندان توانسته درمانی برای این بیماری پیدا کند راهی این جزیره شده است.شما در نقش سرپرست این گروه می بایست از این ماموریت خطیر سر بلند بیرون بیایید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Undead Cover دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC

 

  تصاویر محیط بازی :

Undead S1 دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC Undead S2 دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC  

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی کم حجم Mysteries of the Undead برای PCلینک دانلود – 249.7 مگابایت | لینک کمکی    

 

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم بیشتر حال میکنی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 530
  • بازدید کلی : 7,294